Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Moderátor: Moderátoři
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj,
nevíte náhodou, jestli je někde vzadu konektor pro připojení naftového čerpadla,pokud mám v motorovém prostoru konektor pro připojení vlastního topení. Nebo musím tahat dráty? Domnívám se, že výstup pro podávací čerpadlo je již v tom konektoru u topení. Měl bych tedy někde vzadu najít i konektor pro to čerpadlo ne? Nevíte, kde ho hledat? A ještě jeden dotaz k jehle do nádrže. V odkazech na PDF na starších stránkách této diskuze je zobrazena jako jen krátka trubička s hadičkou do nádrže. V ruznych E-shopech je jako dlouhá trubička. Neměl jsem to ještě rozdělaný vzadu u nádrže, ale podle obrázků jsou tam 2 víka. Asi nejdou propíchnout jednou trubkou najednou, že? Pravděpodobně tam bude muset být ta krátká s hadičkou.
Díky za jakoukoliv reakci
nevíte náhodou, jestli je někde vzadu konektor pro připojení naftového čerpadla,pokud mám v motorovém prostoru konektor pro připojení vlastního topení. Nebo musím tahat dráty? Domnívám se, že výstup pro podávací čerpadlo je již v tom konektoru u topení. Měl bych tedy někde vzadu najít i konektor pro to čerpadlo ne? Nevíte, kde ho hledat? A ještě jeden dotaz k jehle do nádrže. V odkazech na PDF na starších stránkách této diskuze je zobrazena jako jen krátka trubička s hadičkou do nádrže. V ruznych E-shopech je jako dlouhá trubička. Neměl jsem to ještě rozdělaný vzadu u nádrže, ale podle obrázků jsou tam 2 víka. Asi nejdou propíchnout jednou trubkou najednou, že? Pravděpodobně tam bude muset být ta krátká s hadičkou.
Díky za jakoukoliv reakci
- Reklama
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj, vzadu konektor pro připojení podávacího čerpadla není, ale co si vzpomínám vodiče vedou až k zadní zásuvce poblíž nádrže - z ní jsem pouze kabel prodloužil asi 1/2 m kabelem s koncovkou k podávacímu čerpadlu. Jehla do nádrže je krátká a je nastavená hadičkou, vše je v návodu na který je odkaz někde v tomto vlákně.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
ahojte,
je niekde navod na domontaz len dohrievaca, nie cele nezavisle kurenie? dik
je niekde navod na domontaz len dohrievaca, nie cele nezavisle kurenie? dik
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Zbytečná otázka stačí jen prolistovat toto vlákno. https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php ... =864#p3365
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Temu som presiel, ide mi o dodadocnu montaz prihrievaca d5wz, nie prestavbu na full nezavisle kurenie.
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj,
no já právě dodělávám pouze přihřívač D5WZ. Koupil jsem ho komplet vyndanej z Vectry, takže s original řídící jednotkou OPEL. Co se týče zástavby, tak podle mne je úplně shodná se zástavbou nezávislého D5WS. Pouze na hadici mezi topením a výměníkem v autě není čerpdlo na vodu.
2 megabeda: dík za reakci, kablik na čerpadlo nafty jsem našel. Ještě bych měl jednu otázku, pokud bude někdo vědět. Jak jsem psal, mám řídící jednotku OPEL (viz. obr.). Samozřejmě si pohrávám s myšlenkou předělat to na nezávislé. Ale pořád si nejsem jist, zda D5WZ a D5WS mají stejnou řídící jednotku. Nejdříve jsem si myslel, že se liší tím, že jednotka D5WS má navíc vývod pro vodní čerpadlo. Ale z obr. v pdf dokumentech, na které jsou tu odkazy to vypadá, že vývod pro čerpadlo je zapojen až v konektoru mezi řídící jednotkou a vlastním topením, neleze tedy přímo z jednotky jako ty 4 připojovací vodiče. Mohl byste mi to prosím někdo potvrdit nebo vyvrátit?
V lepším případě, na kterých pozicích tohoto konektoru je ten výstup?
Vnitřní schema by bylo ideální
.
Někde dřív se už na podobné téma hovořilo. Bylo zmíněno, že jednotka se snad měnit nemusí. Jak je to ale potom s nabídkou časů pro spuštění nezávislého topení? Pokud by byly jednotky shodné, asi by se měla objevit nabídka také u přihřívače, což je asi blbost.
. Ani mi tak o ty časy najde, budu to spínat telefonem přes http://www.jablotron.cz/cz/Katalog/auto ... +bt+athos/, ale z principu.
Ještě perličku. Dneska jsem byl u autorizovaného prodejce se servisem tady v Jablonci pro nějaké drobnosti. Zrovna tam měli na paškále funglovku Insignii do které montovali nezávislé topení eberspacher. A světe div se, s univerzální jednotkou eber. , žádný GM. Takže spousta "fousů" z topení a relátek pro spouštění ventilátoru v autě, žádnej CAN. Nedělali to tam stálí mechanici, ale přijeli nějací maníci, co dělaj jen tyhle topení. Ale ani oni mi nevěděli nic říct o těch jednotkách OPEL. Udělali na mě dojem, že ani o žádnejch origo GM jednotkách nic nevědí.
Mleli jen něco o mercedesech, že maj svoje jednotky. Všeobecně tyhle montážní firmy asi vůbec nemaj rádi jiný jednotky, než standartní.
Díky
no já právě dodělávám pouze přihřívač D5WZ. Koupil jsem ho komplet vyndanej z Vectry, takže s original řídící jednotkou OPEL. Co se týče zástavby, tak podle mne je úplně shodná se zástavbou nezávislého D5WS. Pouze na hadici mezi topením a výměníkem v autě není čerpdlo na vodu.
2 megabeda: dík za reakci, kablik na čerpadlo nafty jsem našel. Ještě bych měl jednu otázku, pokud bude někdo vědět. Jak jsem psal, mám řídící jednotku OPEL (viz. obr.). Samozřejmě si pohrávám s myšlenkou předělat to na nezávislé. Ale pořád si nejsem jist, zda D5WZ a D5WS mají stejnou řídící jednotku. Nejdříve jsem si myslel, že se liší tím, že jednotka D5WS má navíc vývod pro vodní čerpadlo. Ale z obr. v pdf dokumentech, na které jsou tu odkazy to vypadá, že vývod pro čerpadlo je zapojen až v konektoru mezi řídící jednotkou a vlastním topením, neleze tedy přímo z jednotky jako ty 4 připojovací vodiče. Mohl byste mi to prosím někdo potvrdit nebo vyvrátit?



Někde dřív se už na podobné téma hovořilo. Bylo zmíněno, že jednotka se snad měnit nemusí. Jak je to ale potom s nabídkou časů pro spuštění nezávislého topení? Pokud by byly jednotky shodné, asi by se měla objevit nabídka také u přihřívače, což je asi blbost.

Ještě perličku. Dneska jsem byl u autorizovaného prodejce se servisem tady v Jablonci pro nějaké drobnosti. Zrovna tam měli na paškále funglovku Insignii do které montovali nezávislé topení eberspacher. A světe div se, s univerzální jednotkou eber. , žádný GM. Takže spousta "fousů" z topení a relátek pro spouštění ventilátoru v autě, žádnej CAN. Nedělali to tam stálí mechanici, ale přijeli nějací maníci, co dělaj jen tyhle topení. Ale ani oni mi nevěděli nic říct o těch jednotkách OPEL. Udělali na mě dojem, že ani o žádnejch origo GM jednotkách nic nevědí.

Díky
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Podle mě má řídící jednotka pro topení jiné parametry. Měla by mít větší výkon, teda pokud to není přímo samotným topením. Já mám na štítku ŘJ jiná výrobní čísla a větší výkon. 50W-12V, 5kW.
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ahoj,
dík za reakci. To číslo by mě právě asi zajímalo. Ten rozdíl příkonu ( 55W oproti 37W) je danný podle mě právě tím čerpadlem vody, které v přihřívači není. Nemáš někde napsaný ty čísla prosím.
Děkuju
dík za reakci. To číslo by mě právě asi zajímalo. Ten rozdíl příkonu ( 55W oproti 37W) je danný podle mě právě tím čerpadlem vody, které v přihřívači není. Nemáš někde napsaný ty čísla prosím.
Děkuju
Re: Nezávislé topení Eberspächer VECTRA C
Ausführung Nr. 25 23 15
Fabrik Nr. 10 38 98 FD
e1 00 0023
objednávkové číslo 22 5204 00 10 00 0 C
Fabrik Nr. 10 38 98 FD
e1 00 0023
objednávkové číslo 22 5204 00 10 00 0 C
Insignia Sports Tourer 2.0 DTE MY2015
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače
Možnost diagnostiky Olomouc a okolí OP-COM Professional CZ verze 131125d
Možnost načipovat TPMS snímače