Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Moderátor: Moderátoři
Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Zdravim, potrebujem vymenit autobateriu na mojej insigni grand sport (2019) 1,5 turbo 121kw a chcem sa opytat, ci nie je potrebne nasledne auto napojit na diagnostiku? Alebo staci len vymenit bateriu a vsetko bude fungovat ako predtym? Dakujem za rady.
- Reklama
Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Tak to slyším poprvé, že by byla třeba po výměně baterky diagnostika. Podle mě vyměň kus za kus a jede se dál. 

Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
bolo to tu niekde diskutované a pýtaš sa správne.
u niektorých áut manažment nabíjania baterky potrebuje vložiť do systému cez diagnostiku čiarový kod baterky. Mne vždy ale menili baterku v servise tak neviem či tam - životnosť batérie na posledných Insigniach s "inteligentným" nabíjaním tak 70000km.niečo zadávali
u niektorých áut manažment nabíjania baterky potrebuje vložiť do systému cez diagnostiku čiarový kod baterky. Mne vždy ale menili baterku v servise tak neviem či tam - životnosť batérie na posledných Insigniach s "inteligentným" nabíjaním tak 70000km.niečo zadávali
Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Čau.
Osobně jsem vyměnil autobaterii na 1,5T 121 kW MY2018 a dodatečné kódování nebylo potřeba. Ale myslím, že to nemusí platit vždy, nebo u jiných aut.
Ve chvíli, kdy už jsem se starou baterií nenastartoval, auto napsalo, že baterie přechází do úsporného režimu.
Je možné, že po opětovném nastartování přes kabely to pak např. nepoužívá Start Stop atd...
Původní baterie byla Varta 70Ah 760A typ EFB. Vyměněno za cca stejnou.
Osobně jsem vyměnil autobaterii na 1,5T 121 kW MY2018 a dodatečné kódování nebylo potřeba. Ale myslím, že to nemusí platit vždy, nebo u jiných aut.
Ve chvíli, kdy už jsem se starou baterií nenastartoval, auto napsalo, že baterie přechází do úsporného režimu.
Je možné, že po opětovném nastartování přes kabely to pak např. nepoužívá Start Stop atd...
Původní baterie byla Varta 70Ah 760A typ EFB. Vyměněno za cca stejnou.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Důležité je zachovat stejný typ a kapacitu (přibližně) - EFB měnit za EFB, AGM za AGM atd. Na diagnostice se nastavují do ŘJ parametry autobaterie tak, aby věděla jakou nabíjecí charakteristiku použít. U některých aut (typicky koncern VAG) ŘJ postupně upravuje nabíjecí parametry s rostoucím stářím baterie a pokud se při výměně nezvolí "reset" , tak se pak nová baterie ve výsledku nabíjí neoptimální charakteristikou.
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Takže radši i tak zajet na diag s Insignií?
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Takže dnes už si člověk na autě nic neudělá 

Re: Vymena baterie Insignia 2019 1,5turbo 121kw
Bohužel nevím jak Insi, ale jelikož Astra K nic takového nemá (stačí jen výměna baterie, ptal jsem se u dealera Opel), tak předpokládám že asi ani Insi z podobného roku (elektronika by mohla být cca podobná, ale ověřené to nemám).
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic