Ahojte,
mám takú otázku. Bol som na pravidelnej ročnej servisnej prehliadke, v rámci ktorej mi menili aj brzdovú kvapalinu. Asi po mesiaci som začal pozorovať, že sa akoby ťažšie radia rýchlosti - musel som vyvinúť väčšiu silu, najprv iba pri spiatočke, ale potom po asi ďalších 2 dňoch už rýchlosti vôbec nešli zaradiť, musel som byť odtiahnutý a menila sa celá spojka. Je podľa vás možné že tento problém bol spôsobený servisom pri výmene brzdovky?
P.S. stalo sa mi to pri nájazde 105 000km. S autom jazdím väčšinou dlhšie trasy, mesto iba občasne, spojka teda nebývala nejak moc zaťažovaná.
Porucha (výmena) spojky
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Porucha (výmena) spojky
Astra K 1.0T 77kw Innovation
Granite Grey
Granite Grey
- Reklama
Re: Porucha (výmena) spojky
Ahoj, rocnik, palivo?
To byl u K znamy problem, tesneni spojkovych valcu je plastove, odira se ty supinky pak zanaseji brzdovy valec, u naftaku mohlo dojit k omezeni funkce brzd, tak se to pro rocniky 2016-2018 resilo svolavackou. U benzinaku se problem taky vyskytuje velmi casto (na nemeckem foru to resi dost lidi), ale Opel s tim nic nedelal, jen v Nemecku to obcas uznali na kulanci. Muze to byt problem 2 valcu (znam jen nemecke nazvy, Geberzylinder a Nehmezylidder, cesky asi hlavni a pomocny spojkovy valec?), u mne to vyl ten levnejsi, ale radsi jsem vymenil oba. Celkem draha sranda, servis musel odstrojit palubku a rizeni, aby se k tomu dostali
Pokud nebyl servis uplne blby, nejspis za to nemuzou, minimalne u K do roku 2018 je tenhle problem znama tikajici bomba. U mne se taky projevil asi az po 4 letech, nejdriv slo razeni trochu tezko, po tydnu jsem uz dvakrat zarazil dvojku asi az na paty pokus a po 2 tydnech muselo auto do servisu.
To byl u K znamy problem, tesneni spojkovych valcu je plastove, odira se ty supinky pak zanaseji brzdovy valec, u naftaku mohlo dojit k omezeni funkce brzd, tak se to pro rocniky 2016-2018 resilo svolavackou. U benzinaku se problem taky vyskytuje velmi casto (na nemeckem foru to resi dost lidi), ale Opel s tim nic nedelal, jen v Nemecku to obcas uznali na kulanci. Muze to byt problem 2 valcu (znam jen nemecke nazvy, Geberzylinder a Nehmezylidder, cesky asi hlavni a pomocny spojkovy valec?), u mne to vyl ten levnejsi, ale radsi jsem vymenil oba. Celkem draha sranda, servis musel odstrojit palubku a rizeni, aby se k tomu dostali

Pokud nebyl servis uplne blby, nejspis za to nemuzou, minimalne u K do roku 2018 je tenhle problem znama tikajici bomba. U mne se taky projevil asi az po 4 letech, nejdriv slo razeni trochu tezko, po tydnu jsem uz dvakrat zarazil dvojku asi az na paty pokus a po 2 tydnech muselo auto do servisu.