problem p0217 opel corsa d

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
barta123
Příspěvky: 3
Registrován: 22 lis 2018, 17:10

problem p0217 opel corsa d

Příspěvek od barta123 »

Dobrý den,
prosím Vás, mám problém s autem opel corsa D 1.3 CDTI rok výroby 2008. Jde o to, že jak začala zima, tak pokud startuji studený motor, tak po nastartování chcípne, to se stane tak 3 a potom když naskočí, tak drží otáčky, ale když přidám plyn tak nereaguje a otáčky vylezou max na 1500 otáček za minutu a víc to nereaguje, a až po minutě se jakoby chytne a otáčky vystoupají na 3000 a auto pak reaguje normálně a jezdí bez problémů. Stává se to jen se studeným motorem. Na diagnostice je chyba P0217 - Redukce paliva způsobená vysokou teplotou chladící kapaliny - Přerušovaný\nesouvislý. Tak se chci, prosím Vás, zeptat, jestli nevíte čím by to mohlo být. Předem děkuji za odpověď
P.S. (Dočetl jsem se, že by to mohlo být čidlem, které špatně udává kolik nafty je potřeba vstříknout a pošle jí tam méně a proto to má problém chtnout.)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1779
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: problem p0217 opel corsa d

Příspěvek od Colommbo »

To ses dočetl s velkou pravděpodobností správně. Netuším, jak přesně je tomu na tomto motoru, ale na "každém normálním" jsou (minimálně) dvě teplotní čidla, jedno pro budík na přístrojovce (či kontrolku při absenci budíku) a druhé pro řídící jednotku (ECU) motoru. A jestliže toto druhé čidlo hlásí, že je motor (hodně) zahřátý, řídící jednotka dává pokyn k nižšímu množství paliva, než je třeba. Podobně kdyby čidlo trvale hlásilo studený motor, ECU by valila naftu jak do sacího bagru... :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“