Potíže s ABS pro opravdové gurmány :)

1994-2000

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
steveLR
Příspěvky: 4
Registrován: 19 zář 2009, 23:21
Kontaktovat uživatele:

Potíže s ABS pro opravdové gurmány :)

Příspěvek od steveLR »

zdravím všechny na fóru. Mám takový velice záhadný problém s ABS a nikdo a samozřejmě ani Opel servis, mi s ním nemůže poradit. Moje ABS spíná pokaždé při dobržďování na nízké otáčky a to je poměrně nepříjemné, ale kontrolka nesvítí. Byl jsem na diagnostice u Oplu a komplet čistá. Nechal jsem to dvakrát u mechanika čistit (ABS kotouče) a stejně to furt dělá brzdy byly rozdělaný a smontovaný, zkontrolovaný kotouče i bubny s ABS a změřený odpor a všechno v normě, jako ty čidla. A kabeláž by to být neměla, když vše funguje a nesvítí kontrolka.
Prosím o jakoukoli radu, opravdu si s tím nevím rady :-/.
Opel tigra, 1.6 16v, stříbrná met.
Reklama
 

P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko

Re: Potíže s ABS pro opravdové gurmány :)

Příspěvek od P.S. »

skus mrknout na konektor a kontakty u ABS bejvá na nich oxidace i když vypadaj čistě sou šedivý a to pak dokáže dělat zajímavý věci skus je vzít jehlovim pilníkem napružit a prostříknout nákym kontaktolem.co se tyče kontrolky neodešla jenom žárovka? ještě bych skontroloval jestli neni prasklej nákej ten ozubenej kroužek na náboji kola. :roll:
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
steveLR
Příspěvky: 4
Registrován: 19 zář 2009, 23:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Potíže s ABS pro opravdové gurmány :)

Příspěvek od steveLR »

No náboje by to být neměly, ty jsem měnil a dělalo to přednima i po nich.:) a kontrolka při nastartování svítí a pak zhasne jak má. No možná to s tím konektorem, ale jsem celkem lajk na tohle to je někde u řídící jednotky nebo to je přímo u těch měřících čidel?
Opel tigra, 1.6 16v, stříbrná met.
P.S.
Příspěvky: 468
Registrován: 28 říj 2009, 20:33
Bydliště: Karlovarsko