při ochlazení nestartuje

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
demonix
Příspěvky: 2
Registrován: 13 pro 2013, 21:27

při ochlazení nestartuje

Příspěvek od demonix »

mam problem když venku přituhne tak to nestartuje jakmile dám pod auto ohřívač tak po 10 min chytne při teplotě nad 2+ stupně chytá bez problému jsou nové svíčky elektrika k nim je dobrá ,palivovej filtr je novej ,baterka dobrá,v naftě je i nemrznoucí směs .a už si nevim rady prosím o radu je to opel vivaro 1.9di 2003 děkuji :shock:
Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: při ochlazení nestartuje

Příspěvek od denny »

Jaký je tlak na railu?Co přepady ze vstřiků?Nepouští nějaký zpět?
Opravdu ten vůz žhaví?Jde do svíček napětí?
Jdou na live datech do jednotky správné informace?Třeba o skutečné teplotě motoru?
Vím,že mé dotazy se ti zdají divné,ale na tento problém asi budeš potřebovat docela dobře vybavenou dílničku.
System common rail dělat a testovat někde bez vybavení moc ani nejde.
U Renaultových motorů je velmi častý problém se vstřikovacími ventily ,vysokotlakým čerpadlem a regulačním ventilem railu.
Bohužel ani demontáž vstřikovacích ventilů nikdy není normální ,u 99% vozů jsou po 120000 tak zaoxidované v hlavě,že je problém je vyjmout i hydraulickým specielním nářadím.Musejí se dokonce i celé odfrézovat.Nejhorší je ventil 2.válce-tam totiš kape voda z nasávače v kapotě přímo na nej.
Fakt lahůdkový motor.
demonix
Příspěvky: 2
Registrován: 13 pro 2013, 21:27

Re: při ochlazení nestartuje

Příspěvek od demonix »

svíčky jsou nové a elektriku mi měřily v servisu co se týče vstřiku ty tam jsou dávaný z léta když mi dávaly novej motor takže se mněřily ty vstřiky když byly venku .nemůze to bejt nějaké čidlo nebo relé ?díky
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: při ochlazení nestartuje

Příspěvek od denny »

Šel bych po tom žhavení a tlaku v railu.
Taky jsem už zažil sice nové žhaváky,ale špatně objednané z netu a byly o 7 mm kratší,tak pak ani nedosáhly do spalovacího prostoru.
Odpovědět

Zpět na „Vivaro“