Mám Zafiru A OPC a začnu popisem problému:
Do kopce na plný plyn, zpravidla na trojku (dvojka táhne normálně do plných otáček) v pěti tisících začne motor ztrácet výkon, až to vychodí chybu motoru. Po ubrání plynu to jde na tři válce, přičemž když motor chcípnu a znovu nastartuju, chyba se smaže a motor opět vrčí normálně. Pokud necháme motor běžet a napojíme na diagnostiku, hlásí to chybné zapalování 3ho válce. Takže opravovat začali od píky - nové svíčky (originál), nový modul zapalování (Bosch), testovací jízda - opět to samé. V Opelu to tedy tipovali na špatný vstřik, takže prohodili vstřik ze 3ho válce se vstřikem ze 4ho válce. Testovací jízda, opět to samé, pouze po načtení diagnostiky to hlásí chybné zapalování 1ho a 2ho válce. A konkrétně s těmito dvěma se vůbec nic nedělalo.
Netušíte čím by to mohlo být? Respektive u Opela mi navrhli výměnu řídící jednotky, což mi připadá jako metoda pokus-omyl za docela dost peněz...
Díky všem!
Opel Zafira 2,0 16V Turbo OPC - prosím poraďte
Moderátor: Moderátoři
- firebladetom
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19 led 2011, 08:07
Opel Zafira 2,0 16V Turbo OPC - prosím poraďte
Nemám rád auta, která si hrajou na něco, co nejsou. Např OPC line, RS line, výbava GTI, atd... Buďto je čistokrevný, nebo není. Nic mezi tím...
- Reklama
Re: Opel Zafira 2,0 16V Turbo OPC - prosím poraďte
Mrkni spise sem, tam ma zafiru polovina fora
www.astra-g.cz
