PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Moderátor: Moderátoři

ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Ahoj, mohl by mi někdo poradit? Mám Vectru r.v. 2004, motor 2.2 16v, 114kW
1. - Při prvním ranním nastartování oplíku je vše v poho, ale když vypnu motor a zhruba po 10 minutách znovu nastartuji, tak motor naskočí, ale dusí se a otáčkoměr mi kolísá mezi 300 - 600 a rozsvítí se kontrolka dobíjení. Po vypnutí a znovu nastartování je zase vše ok.
2. - dnes jsem nastrartoval a motor jede cca na 1/4 (jako by jel na 3 válce, ale žádná kontrolka nesvítí), po sešlápnutí plynu se motor začne dusit. Sice auto jede, ale je to hrůza.
Co myslíte, můžou to být svíčky? Díky ZILON@PV mob. 724 153 482 e-mail: mzilkam@seznam.cz
Reklama
 

adam09
Příspěvky: 374
Registrován: 01 led 2009, 23:50
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od adam09 »

zkusil bych to napojit na diagnostiku v každém případě
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Teď jsem přijel od mechanika. Byl jsem to s ním projet a říkal, že motor jede opravdu jen na tři válce a divil se, že mi nesvítí žádná kontrolka. O víkendu mi to proměří a podívá se na to.
Kolik stojí ten panel co je nasazen na svíčkách? Mechanik to nějak jmenoval, ale zapomněl jsem jak se to jmenuje. ;)
Uživatelský avatar
jus
Příspěvky: 74
Registrován: 24 bře 2010, 10:03
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od jus »

zrejme mal na mysli zapalovaciu cievku, ..no neviem ako na 2,2 ale na 1,8 stoji okolo 250€ :roll:
ja by som najskor pozrel sviecky a v prvom rade by som to supol na diagnostiku az potom budes mudrejsi ;)
CORSA B 1,0 12VCity 1999
MERIVA B , A14NEL turbo 120k COSMO r.v.2010
VECTRA C 1,8 16V rv.2003 (EX)
adam09
Příspěvky: 374
Registrován: 01 led 2009, 23:50
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od adam09 »

Je to zapalovací lišta (cívka) cena dle autokelly je 5300,- MO cena. Bosch.

Což není podle mě moc.

A pokud máš nějaký známý mechaniky, servisy, tak ti můžou zařídit ještě slevu.
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Dnes ráno jsem přišel k autu, nastartoval a vše ok. Přijel do práce, vypnul motor a po práci už nenastartoval (kámoš mě musel odtáhnout), startér točí, ale zdá se mi, že motor se vůbec netočí :cry:
Myslíte, že by to mohly být rozvody? (ale mám řetěz, ne řemen)
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Diagnostika neukazuje žádnou chybu :!: :cry:
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Takže "pánové",
po rozdělání krytu ventilů, jsme přišli na problém v rozvodech. Je přeskočený řetěz a musí se udělat celý nový rozvod.
Údajně je špatný nějaký hydraulický napínák :cry:
Máte někdo předstvu, kolik to bude stát? (cca 20 - 30tis. ???) dík
Přílohy
opel 002.jpg
opel 002.jpg (93.05 KiB) Zobrazeno 11386 x
opel 001.jpg
opel 001.jpg (88.45 KiB) Zobrazeno 11386 x
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od denny »

Sada rozvodů 56 36 400-cena 6566,-Kč.
Napínák 06 36 549-2663,-Kč.
Nevím kolik máš rozbitých ventilů,pak je tam taky sada těsnění vršku motoru a hromada práce.
Bez nastavovacích prvků rozvody nelze nastavit.Tak jen pro info.
Uživatelský avatar
cejkin
Příspěvky: 50
Registrován: 19 lis 2009, 07:27
Bydliště: Praha

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od cejkin »

Ahoj, tak to vím úplně přesně, kolik to bude stát ... stalo se mi to taky. Jde opravdu o hydraulický napínák řetězu, kde byla před r. 2006 konstrukční chyba, kdy z napínáku vytekl olej a než se po nastarování zase natlačil, napínak nenapnul a řetěz přeskočil. Stalo se mi to 2x, pokaždé o zub, naštěstí ! Cena nových rozvodů od Opla, včetně nového napínáku 11t + práce + olej ... já nechal i měnit svíčky, filtry a byl jsem na necelých 24t ... naštěstí se nic nepotkalo ... myslím, že kdybych šel do Opel servisu a využil jejich slevové akce na starší vozy, vyšlo by mě to levněji ... jen na ty díly bych měl 20% off. Nenech si tam nacpat drahý LongLife olej od Shellu apod. ! Opel má svůj GM originál a 5 litrů stojí cca 900 Kč. Jetě mě čeká výměna snímače polohy kliky, to startování se mi pořád moc nelíbí, občas se mu stále jakoby nechce. Jo, ještě jsem si vzpomněl, před výměnou rozvodů mi to strašně žralo olej, cca litr na 600km ... od výměny najeto 4000 km a olej se ani nehne, asi to utíkalo tím debilním napínákem.
Opel Signum 2.2 Direct , 114 kW , r.v. 2004 - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Benzín“