PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Moderátor: Moderátoři

lumyr
Příspěvky: 33
Registrován: 15 lis 2011, 20:17

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od lumyr »

Jsem z Prahy a dělali mi to v servisu v Běchovicích na doporučení kamaráda, má už asi 4 opla a jezdí jen tam... p. Vlček 603232974 S diagnostikou nevím, ale moje VeCe je taky z německa a rozvody měla původní.. Nebýt autorizovaného servisu v ČR tak je mám možná do teď, ale nyní mám alespoň klid. :mrgreen:
Vectra GTS 2.2 16v 108kW 2003
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
Reklama
 

Uživatelský avatar
Klepy
Příspěvky: 5
Registrován: 22 pro 2011, 22:01

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od Klepy »

Díky za info, po novém roce nechám rozvody vyměnit.
Chip22
Příspěvky: 3
Registrován: 23 říj 2013, 20:44
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od Chip22 »

Chlapi kolik Vám tento motor zbaští oleje?
Uživatelský avatar
cejkin
Příspěvky: 50
Registrován: 19 lis 2009, 07:27
Bydliště: Praha

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od cejkin »

průměr cca 1l/4000km ... při dálničním tempu (třeba cesta k móři), je schopný zbaštit i ten udávaný 1l/1000km :(
Opel Signum 2.2 Direct , 114 kW , r.v. 2004 - prodáno
lumyr
Příspěvky: 33
Registrován: 15 lis 2011, 20:17

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od lumyr »

cejkin píše:průměr cca 1l/4000km ... při dálničním tempu (třeba cesta k móři), je schopný zbaštit i ten udávaný 1l/1000km :(
Asi tak jak píšeš, 1l/4000, k udávanému 1l/1000 se dostal jen původní (předchozí) majitel, ale zase auto jezdilo jen trasu Praha-Mnichov...
Vectra GTS 2.2 16v 108kW 2003
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
Tom Darwi
Příspěvky: 125
Registrován: 04 zář 2012, 20:26
Bydliště: skoro Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od Tom Darwi »

Takže rozvod si sám doma neudělám?
Mám už zkušenost s vectrou b 1.8 16V ale s céčkem o obsahu 2.2 18kw ještě ne.
Mám knihu, ale ta je jen pro vectru b.
Pro VC jsem knihu jak na to nesehnal.Sehnal jsem jen v ruštině :D a to fakt nedám.
Darwi
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 785
Registrován: 09 úno 2009, 21:08
Bydliště: Brozany u Pardubic

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od denny »

Knihu náš zde:
http://www.kopp.cz/www/cz/695-vyrobek-o ... a-to-c-109
Na 2,2 si pořiď veškeré prvky na řetězy a můžeš se do toho pustit.Jen zapomeň na to,že by to šlo tak sqěle jako řemenový rozvod.
martin999910
Příspěvky: 7
Registrován: 07 lis 2014, 08:36

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od martin999910 »

Zdravím páni

Moje problémy sú podobné ako mal klubák Zilon PV, dusenie motora, strata výkonu, blikanie dobíjania a zadochnutie motora. Pri prudšej snahe akcelerovať mi medzi preraďovaním a vypustení spojkového pedálu akoby trhlo celým motorom. Mne osobne tieto problémy prídu skôr na výmenu zapalovacej cievky, sviečok, čistenie škrtiacej klapky respektíve to trhnutie napríklad na nejaký silenblok na motore alebo prevodovke. Myslíte že by to bude rozvod, nerád by som menil dačo čo potrebné meniť nieje a problém by pretrvával aj nadalej. Viem že tie rozvody boli problémové a cez napínak reťaze unikal olej, lenže mne olej posledných 9000km vôbec nežere... Za vaše rady vopred ďakujem

Signum 2,2 direct 2003 (114kw)
Tom Darwi
Příspěvky: 125
Registrován: 04 zář 2012, 20:26
Bydliště: skoro Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od Tom Darwi »

To máš snadné.Prostě schoď víko ventilů a uvidíš jestli to je přezkočené.
Je to to nejrychlejší, nejméně namáhavé a nejlevnější co můžeš udělat klidně i ty sám ;)
Darwi
celer
Příspěvky: 1
Registrován: 07 pro 2016, 15:18

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od celer »

Zdravím všechny. Zkusím oživit toto téma - mám již 2 roky Zafiru z roku 2004 s motorem Z22SE a po pročtení tohoto tématu se začínám bát.
Auto je z DE, při dovozu v roce 2013 mělo najeto 99 tkm, nyní ca 117 tkm.
Auto v DE do 2007 servisováno ve značkovém, potom pokračují záznamy v servisce ale už ne ze značky. V databázi Opelu není žádná servisní hostorie, pouze podle VIN jsme našli konfiguraci.
Problém zatím žádný (kromě spotřeby, je to A/T a po městě mi to vychází kolem 12,5 skoro přesně jak píšou v TP) :-) Pojížďky cuk sem a cuk tam se studeným autem dávám s jistotou za 15/100 :-)
Zeptáme se - v motoru jsou údajně 2 rozvodové sady, pro ventilový rozvod a pro rozvod k vyvažovacím hřídelím. Předpokládám, že popisovaný problém se týká jen rozvodu ventilů a na rozvod vyvažovacích hřídelů není potřeba sahat.
Díky předem za info. Jirka
Odpovědět

Zpět na „Benzín“