Díky moc za rady.
Mezera ve výkonu po přeřazení 2,0CDTI 121KW
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Mezera ve výkonu po přeřazení 2,0CDTI 121KW
Zdravím chlapi, mám dotaz. Když se rozjedu, 1čka, 2ka vytočím to třeba na 3tis otáček auto celkem jde za plynem, pak po přeřazení, než zařadím 3ku tak samozřejmě otáčky poklesnou a pak když pustím spojku a přidám plyn, tak je je taková jako hluchá mezera než sepne turbo asi a auto jde zase ta plynem. Mám dvě stejné Zafiry, stejný rok 2013, a cca stejný nájezd cca 165tis. Km. Motor A20DTH. Druhá zafira mě hned po přeřazení hned tlačí do sedadla a nástup výkonu je okamžitý. Váha vzduchu i selenoid jsou přehozené z jiného auta a beze změny, EGR byl venku i s trubkou co vede do sání a vyčištěno. Je nový MAP senzor. A měnil jsem taky podtlak na turbu, nedával hodnoty a hlásil přeplnění. Je taky vyšší spotřeba, cca 6,9-7ltr. Na druhé 6,2. Nemá někdo nějaký nápad nebo radu prosím? Taky ještě doplním,že z výfuku jde takový kyselý zápach. Auto nekouří, nežere olej. 3týdny zpět po emisích a stk. Vše OK. Motor má i trochu víc "chrochtavý" zvuk než druhá Záfa.
Díky moc za rady.
Díky moc za rady.
- Reklama
Re: Mezera ve výkonu po přeřazení 2,0CDTI 121KW
Ahoj. DPF?
OPEL Astra J ST OPC line 2,0 CDTI 121kW, automat, Webasto, Infinity - 2012
OPEL Corsa B 3.dv. 1,0 12V 40 kW - 1999
TRIUMPH Street Triple 765 RS, 96 kW, Zard - 2022
OPEL Corsa B 3.dv. 1,0 12V 40 kW - 1999
TRIUMPH Street Triple 765 RS, 96 kW, Zard - 2022
Re: Mezera ve výkonu po přeřazení 2,0CDTI 121KW
Ahoj, dík za odpověd. DPF vypadá podle diagnostiky ok, i regenerace. Taky byly před 3 týdny emise a vše naprosto cajk. Podezírám ten EGR, ale měl jsem ho venku, vyčistil. Snad jen,že by byl vadný a otvíral na jiné hodnoty než si motor myslí. Ale jsem mechanik laik. A na zafiře je k tomu Egru přïstup jak k penězům. 