Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 759
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Astra - R@SAG »

:D :D :D no konešně automat.

No u nás v Ostravě právě že ne a tak je to znát.

Dnes budu montovat pouze přední kameru co jsi mi doporučil a pak, jak bude více času, pustím se do protažení kabeláže dozadu, to bude větší výzva.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 1235
Registrován: 28 říj 2008, 13:15
Bydliště: Ústecko

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od milosh »

Kam ji zapojis vepredu? me stale v Corolle trci kabel protoze jsem nesehnal montera, co to pridela za zrcatko.
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 759
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Pro začátek mi bude trčrt kabel, tak jak tobě :) :) .

Koupil jsem ale převodník, který umístím k samotné pojistkové skříni na konkrétní pojístku a pak kostru auta. V současné době hledám po světě konkrétní schéma pojistkové stříně, která pojístka je k čemu.

Všude jsem dostal info, že to je tajná informace a ani v autorizovaném servise to nesdělují a jejich cena je cca 5000 - 6000kc za instalaci kamery. To je mazec a protože člověk má znaámosti přes 20 let u značky Opel. Proto jsem dostal příslip od patřičného člověka a uvedenou informaci mi předá.

Pak protažení kabelu přes cele auto k zadní kameře a bude hotovo :D :D :D . No ale to není vše, pak se chystám na vytvoření organizátoru okolo rezervy, kde zůstalo mnoho místa.

Pro tvou Toyotu Corollu mám schéma pojístek zde a kolem zrcatka, to bude někde navod na netu, nebo to protáhnout stropnicí - https://fuseandrelay.com/toyota/corolla-12g.html

Toto je jeste lepsi - https://www.startmycar.com/toyota/corol ... /gen-g12.1

Pak rozbočku na pojístku a hotovo :D :D

Obrázek
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 1235
Registrován: 28 říj 2008, 13:15
Bydliště: Ústecko

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od milosh »

Dik to je gut ale spis to na nekom necham, jak to nema klavesnici a monitor tak se do toho nehrabu :lol:
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 759
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Astra - R@SAG »

No já mám šikovného automechanika 35km od domu, tak zde to spácháme :D :D . Teď jen renovuje dílnu a tak čekám, až bude mít hotovo.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 1235
Registrován: 28 říj 2008, 13:15
Bydliště: Ústecko

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od milosh »

A tu garaz teda mas? Byla by skoda parkovat na sidlisti tak drahy a pekny auto.
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 759
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Teď jsme garáž museli vystěhovat, protože nám dělali naschvali s elektřinou. Hledáme jiné prostory a garáž byla 10km od domova to nemá smysl, protože jezdím denně. Zvažujeme koupi garáže vlastní, protože lidé jsou dnes šílení. Dostali jsme nabídku na garáž za rozumnou cenu a tak uvidíme, ale taky je 11km od domova.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 759
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Tak zde je tabulka, jak na tom je spřevodovaná převodovka eDCT v Astře L
Přílohy
prevodovka e-DCT astra L hybrid.jpg
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Colommbo »

Hodně dlouhé převody, výrobce má zřejmě obavy, aby se motor vyššími otáčkami náhodou neroztrhl... :? Teď si vezměme, že většina řidičů bude jezdit "na spotřebu" (tedy eko), tož jak ten motor (hlavně sání) bude po pár desítkách tisíc kilometrů uvnitř asi vypadat...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Moderátor
Příspěvky: 759
Registrován: 02 dub 2020, 13:26
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Ahoj, no čekám až budu mít prvních 1000 km a potom začnu šlapat tomu více. Maštěstí lze řadit pádly a je super, že převodovka sama nepřeřadí a ty to můžeč pořádně vytočit. Já určitě hezdit na spotřebu nebudu, zvlášť mino město.

Výměnu motorového oleje budu provádět ccca co 7000 km a tankuji pouze 100 oktanový benzín. Tak to by motoru mělo vyhovovat a neměl by tak trpět.

Vše ukáže čas ;) ;) .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Odpovědět

Zpět na „Astra L“