Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To znám, péče musí být. Koukal jsem na tu astru F a géčko s "0" na tacháči, to jsem snad v životě neviděl.
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 643
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No upřímně jsem za to moc rád, protože jak vidím okolo sebe lidi co kupuji ojetá auta, protože na nové finančně nedosáhnou, tak pak jsou naštvaní z hlediska lhaní o stavu auta. Nelze vše hned odhalit v autobazaru a pak se s tím smiřují. Osobní zkušenost z poslední dní. Krásné auto z venku, ale jinak katastrofa a kupovalo ve velmi známém autobazaru v ČR.
Naštěstí ojetá auta pro syna Astru G a i Mini Coopra S jsme kupovali přímo od majitelů a naštěstí seriozních. Po dobu odstavení Astry J na nástřik daných míst na podvozku se Cooper S pěkně provětral po měsící v garáži. Musím říci, že ten Cooper S je velmi návikové svezení. Kdy na 1100kg máte přes 180k a motor, který točí přes 7000 ot + kompresor, který reaguje ihned od spodních otáček a ten zvuk motoru a pak i zahřátého výfuku, no prostě nádhera. Jak si člověk vybere i pěkné úseky okresních cest, dá se s tím hodně užít. Ta akcelerace je super a pokud na to člověk dá kvalitní sportovní pneu k tomu trochu širší disky, tak to sedí na silnici neuvěřitelně. No za 2 hod. provozu při ostré sportovní jízdě je nádrž suchá
. Stojí to ale za to a jak pak člověk přesedne do skoro 1.5 tuny a pouze 120k, připadá si, že jede na trojkolce. Teď už opět je Cooper v gaeáži a po ostrých jízdách na okresních cestách a pěkných otáčkách odpočívá
.






Naštěstí ojetá auta pro syna Astru G a i Mini Coopra S jsme kupovali přímo od majitelů a naštěstí seriozních. Po dobu odstavení Astry J na nástřik daných míst na podvozku se Cooper S pěkně provětral po měsící v garáži. Musím říci, že ten Cooper S je velmi návikové svezení. Kdy na 1100kg máte přes 180k a motor, který točí přes 7000 ot + kompresor, který reaguje ihned od spodních otáček a ten zvuk motoru a pak i zahřátého výfuku, no prostě nádhera. Jak si člověk vybere i pěkné úseky okresních cest, dá se s tím hodně užít. Ta akcelerace je super a pokud na to člověk dá kvalitní sportovní pneu k tomu trochu širší disky, tak to sedí na silnici neuvěřitelně. No za 2 hod. provozu při ostré sportovní jízdě je nádrž suchá












Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Já dostal šutrem do skla na německé dálnici a přesně jak popisuješ, první den důlek a přes noc se to rozjelo. V roce 2017 stálo cca 9300 Kč i s prací, ale dešťový senzor mi přehodili původní.
Našel jsem i fotku
Našel jsem i fotku
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Stando to jsi platil cash?
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 643
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
já to měl přes pojistku a spoluúčast 500kč.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tehdy jsem měl Miloši ještě havarijní pojistku a tam mi ulevila 5000 Kč.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To máte pánové divný, já už řídím skoro 30 let a vždy jsem měl výměnu čelního skla v pojistce zdarma. Když jsem řešil pojistku na P206, tak taky a to je jen na povinný ručení, žádný havarijní. Musíte asi změnit pojišťovnu 

Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
S těmi naježděnými třemi dekádami jsem na tom podobně a za celou dobu jsem měnil jen dvě čelní skla. Nyní mám doplňkové pojištění (k povinnému ručení) na skla opět s 5000 Kč plněním za 650 Kč ročně. Je to u Directu.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To ti nezávidím...Astra - R@SAG píše: 23 čer 2025, 10:55 Tak hned po srazu se mi stala nemilá věc. Pří rycjlosti 140 km na dálnici a předjíždění kamíonu přišla velká rána do čelního okna a udělal se tam pěkný důlek. Vyl víkend, tak jsem to neřešil a o 2 dny později se dívám, jak to začlo praskat a tak po 10 letech musela přijít výměna čelního okna...


No a tak teď po letech zvažuju, že to čelní sklo nechám časem vyměnit za to UV reflexní, aby v tom autě bylo v létě (i s klimou) o trochu lépe.
Jinak palec nahoru
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986