Mohlo by to byť tou zaseknutou klapkou?
Alebo kde hľadať chybu?

Moderátor: Moderátoři
Klapka (ventil) není podtlaková, ale je to elektromagnetický ventil - obtok chladič výfukových plynů. Jelikož je signál na ventil řízen přímo z ECU (řídící jednotka motoru) tak je možné, že při stání na STK řídící jednotka to nevyhodnotí jako zatížený motor a nelze kvůli zaseklému ventilu vytočit motor. Řídící jednotka sice vyšle signál na ventil, ale ohledně zaseklého ventilu nemůže požadavek signálu splnit tak jako výkon při jízdě. Je to ale pouze moje neověřená domněnka. Příklad ceny nového chladiče pokud by nešel opravit: https://www.doopla.cz/dily/chladic-egr- ... rced&pid=1Milan1982 píše: 11 bře 2021, 20:35 Ja viem čo je EGR.....ten je vyčistený aj potrubie pod ventilom.....lenže za EGR ventilom je ešte chladič výfukových plynov a tam je klapka ovládaná cez podtakový ventil a ta je zaseknutá......to čo je na obrázku
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |