Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od mia »

Sunman píše: 08 říj 2019, 00:59 - hluk a otáčky - 2.0T motor, ktorý jazdí s 8stupňovým automatom po diaľnici na 1500 ot má 400Nm - presne ako diesel 125kW. V manuále 1.6T je to cez 3000 ot, to sa nedá oklamať, pri výbere auta s tým treba počítať a nebyť sklamaný
tak trošku som testoval hluk svojho benzín. motora, do 4500 ot. nedáva hlukom vôbec o sebe vedieť, že je tam - prevažujú aerodynamický a valivý. Od 4500 - 6000 ot. stále v max. pohode - len postupne mierne zvyšenie všetko v hraniciach úplnej pohody.
Reklama
 

mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od mia »

Rád by som vedieť ešte názor ostatných, že tie nafťáky sú fakt tak tiché, že je namieste "sklamanie"???
Sunman
Příspěvky: 1334
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od Sunman »

Mia, priateľu, tak ako som napísal vyššie, benzíny napriek všetkým svojim údajným výhodám prakticky skončili. 1.6 skončila, toto vlákno je mrtve.

Obviňuješ ma tu neustále z klamstiev - dal som tu fotky z palubného počítača k spotrebe na tempomate a 130kmh dtto k otáčkam (prepáč, to si dokonca uznal že asi bude pravda a tvoje grafy z internetu patria k inému autu), fotku čiernych neosvetlených miest LED svetiel v zatáčkach a ty stále vyskakuješ ako papierový čert. Ani ty ani tvoj syn nemáte toto auto, ani 1.6-ku s filtrom. Porovnávaš hrušky s jablkami, rozumieš textu tak ako ti vyhovuje.
Dobré zvezenie v aute pri otáčkach 4000-6000 neznamená pohodlné a tiché, ale to že poznať oných 200 koní. To som nikdy nemal dôvod popierať. Preto je aj prevodovka nastavená tak, že auto ide na diaľnici cez 3000 ot - inak by si ľudia sťažovali na to že motor neťahá. To, že z hľadiska hluku motor nejde práve v ideálnych otáčkach je bohužiaľ fakt. A nikoho na rozdiel od teba neodsudzujem ak si kúpi auto s motorom ktorý mu vyhovuje.

Tak ešte raz, tento motor skončil a nemá zmysel o ňom ďalej diskutovať a porovnávať ho s niečim čo sa podobá ale nie je to isté. Dám ti vedieť až ho leasingovka bude o rok predávať, môžeš si ho kúpiť a vyskúšať. :mrgreen:
Sunman
Příspěvky: 1334
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od Sunman »

Mia P.S. a kľudne napíš recenziu do vlákna k Merivám či aké máš to auto, že si spokojný s tvojim autom, je tiché, je bezporuchové, je priestranné, je vysoké a necitlivé na vietor a má malú spotrebu atď. Bude to tvoj pocit a tvoja recenzia.
Môj pocit z mojich áut je taký ako som napísal ale ty napriek tomu že si v žiadnom z nich nesedel vieš že to je inak. Kvázi odborník.

Tak ti prajem veľa ďalších šťastných kilometrov na cestách, bez poruchy a bez nehody. Ale ak to pôjde, vymeň to auto - špiníš prírodu a pľúca nás ostatných ťažkými prachovými časticami z benzínového turba. To zistíš až sa prevezieš s autom ktoré má filter a uvidíš ako často ho vypaluje. :shock:
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od mia »

až budem mať pocit že niekto tu zavádza a skresľuje príp. uvádza nezmysly, bludy, nerozumie technickým záležitostiam, rád zareagujem oponentúrou. Už len kvôli ostatným. Reagoval som vždy na konkrétne veci, až máš Sunman pocit že som nemal niekde pravdu, kľudne rozporuj, ale konkretne a odborne ku každej veci! Vyššie si spomenul otáčky vs. rýchlosť - neviem v čom máš problém, upresnil si typ svojho vozidla a tým to bolo vybavené - manuál má vyššie otáčky pri 130km/h ako automat pochopiteľne, není o čom, každý si to nájde v špecifikáciách a že matrixy vypínajú elementy? Vieš ako fungujú opel matrixy? Dynamickým stlmovaním určitých segmentov sa dosahuje efekt určitého výseku tlmeného svetla v ktorom sa nachádza protiidúce auto - zmena intenzity svetla rôznych systémov je vlastnosť systému a nie chyba, jožko. Každý "dobrý" odborník nemusí jazdiť s každým modelom v ktorom je ten istý motor, stačí jeden a ostatné si domyslí pri vzatí do úvahy rozdielov v parametroch, jožko. Rob radšej to čomu rozumieš.
mia
Příspěvky: 201
Registrován: 25 říj 2016, 11:13

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od mia »

oprava: správne má byť: zmena intenzity svetla rôznych segmentov (namiesto systémov) je vlastnosť systému
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Insignia 1.6T 200k vs 2.0CDTI 170k

Příspěvek od mfilip »

mia píše: 24 říj 2019, 11:34 Rád by som vedieť ešte názor ostatných, že tie nafťáky sú fakt tak tiché, že je namieste "sklamanie"???
Pokud mohu srovnat obecne s benziny, se kterymi jsem dosud jezdil, tak ma soucasna Insignie je od cca 100-110km/h tissi.
To ale neznamena, ze benziny by byly nad touto rychlosti nesnesitelne hlucne nebo ze Insignie by pod tuto rychlost byla nesnesitelne hlucne.
Proste zni jinak, co clovek to jine ucho. Ja jsem byl tichosti Insignie prekvapen, ale mohu ale srovnat jen s motory VW, PD i CR, ktere se mi hlucnejsi zdaji, napriklad 2.0 TDI 103kW CR v OII, novejsi 110kW verzi jsem dosud nejel. Na druhou stranu samozrejme diesel v Land Rover Evoque 2010 je tissi,
ale tam si njesem jist, jestli to byl jen 4-valec. TDI PD nesnese zadne srovnani, to je proste traktor jak vysity.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Motory“