Filtr pevných částic

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem :)

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 443
Registrován: 20 črc 2016, 06:31
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od Joska »

Hm, díky. to asi vezmu tu českou. aspoň nějaká záruka, že by to mohlo fungovat. Naštěstí máme doma jen jabko (to mám jen já jako služební mor)
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation
Reklama
 

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od mfilip »

Dnes se mi spustilo vypalování, samozřejmě 3km před cílem, jak jinak, že ... podle OPL DPF lite aplikace se spustilo při 90% zaplnění a 800km najetých od předešlého vypalování. Co mně ale trošku zaráží je, že stav po vypalování byl 31%. Zajímaly by mně pak vaše údaje, obzvláště ten údaj po vypálení. Najeto mám 65tkm.
Také mně překvapuje, že v chladnějším počasí se mi vypalování spustilo po celkem přijatelných 800km, ale v létě to bylo snad každých 400km.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Uživatelský avatar
Radysxwyz
Příspěvky: 8
Registrován: 10 pro 2018, 08:25

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od Radysxwyz »

Volfik píše:Trochu čtení:
https://www.carscanner.info/choosing-obdii-adapter/

Ty modré adaptéry jsou k ničemu, podporují jen malou množinu protokolů.

Tento je třeba v pohodě (jen BT verze) - člověk nemusí čekat na Číňany:
https://www.sunnysoft.cz/zbozi/165PKX-0 ... darma.html

Anebo dražší:
https://www.sunnysoft.cz/zbozi/166PCI-8 ... -fixd.html
Na tom něco bude. Konečně sem se dokopal k tomu že vyzkouším malej modrej čínskej ELM327 mini co mám doma a smůla...po připojení do portu se mi zbláznilo auto, palubní počítač hlásil nesmyslné závady typu "Malé množství paliva v nádrži", "Nízká hladina oleje" atd. Takže skutečně to chce něco sofistikovanějšího.
Opel Astra K Enjoy, 1.4T 110kW benzín, Sada Komfort 2, Zimní sada 1, zatmavení zadních skel
Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od Marek L »

Už má někdo benzínový motor s filtrem GPF? Nějaké postřehy z reálného provozu?
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Uživatelský avatar
Radysxwyz
Příspěvky: 8
Registrován: 10 pro 2018, 08:25

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od Radysxwyz »

Marek L píše:Už má někdo benzínový motor s filtrem GPF? Nějaké postřehy z reálného provozu?
Ano mám, zatím najeto něco přes 5600km, zatím nepozoruji žádne projevy vypalování.
Opel Astra K Enjoy, 1.4T 110kW benzín, Sada Komfort 2, Zimní sada 1, zatmavení zadních skel
jozop
Příspěvky: 6
Registrován: 01 říj 2018, 19:56

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od jozop »

Radysxwyz píše:
Marek L píše:Už má někdo benzínový motor s filtrem GPF? Nějaké postřehy z reálného provozu?
Ano mám, zatím najeto něco přes 5600km, zatím nepozoruji žádne projevy vypalování.

Podobne, po 4500km som nijako nezaznamenal prítomnosť GPF.
jozop

Astra ST 1,4T Smile
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Filtr pevných částic

Příspěvek od Eisy »

Pokial funguje ako má tak nikto nič pozorovat nebude. Ako ja ale s DPF pri nájazde 150 000km
ArciSC
Příspěvky: 16
Registrován: 18 zář 2018, 13:36

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od ArciSC »

Rovnaka skusenost, nic som nepozoroval.
Astra K ST 1.4T 92kW
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od mfilip »

Zajimave pro mne je, jak se muze lisit zaplnenost DPF podle zpusobu vypalovani.
- pri vypalovani behem normalni jizdy, castecne mesto, castecne mimo, je zaplnenost po vypaleni 20-30%, odhadem dalsi vypalovani nastane po 700-800km
- pri vypalovani behem stani na miste (vypalovani zacalo 200m pred cilem) byla zaplnenost 55%, dalsi vypalovani odhadem po 400km
- vypalovani behem jizdy bez preruseni jsem zatim nemel, sleduji si to kratce

jsem si teda myslel, ze zaplnenost filtru po vypaleni je stejna, ale jak je videt, vyrazne se lisi, podle toho, behem ceho se vypaleni deje.

Cili za mne ma opravdu smysl vypalovani dokoncit dalsi jizdou, idealne co nejsviznejsi.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Digitl
Příspěvky: 8
Registrován: 15 dub 2019, 16:59

Re: Filtr pevných částic

Příspěvek od Digitl »

To tak proste je, ze se to na volnobeh, brzdeni motorem a nebo pri otackach do 2000 "neprofoukne" tak jako na dalnici, kde drzis 2500ot +. Je dobre na chvilku, 3-5 vterin nechat brzdit motorem, nastrika se nafta do dpf a pak seslapnout :D me se to ale plni hrozne rychle, nekdy prave po blbe udelane regen. i po 120km, normalne tak 160-180km, kratke vzdalenosti :( . Kdyz pojedu na dovcu v kuse, verim ze udelam i 1000km. Protoze ted se to vypalovalo po 420km a to byla kombinace mesto, dalnice, okres.. ale taky jsem pouzit stp dpf cleaner..

Opl dpf lite je PL smejd co mi nefunguje. Pouzivam carscanner prevazne. Tam se mi vypaluje pri 36% cca a skonci na 10%. Stejna data ukazuje torquepro. Otazkou je co jsou spravna data. Pri 50% zaplneni mi vyskoci hlaska, nezastavujte filtr dpf...
Ale co jsem tak cetl, tak data z carscanneru mi davaji smysl, protoze budou ukazovat asi zaplneni/pruchodnost filtru/vyfuku. Jeden specialista na dpf otiskl clanek, kde pise, ze regenerace zapocne kolem 40% plnosti, neni totiz mozne zregenerovat filtr, ktery je z 90% plny, temer nepruchodny, takovy je jiz na vyhozeni a auto by ani nejelo..
Tu zkusenost s pricpanym katem uz jsem udelal a to opravdu nejede :D Takze tobe to bude pri pruchodnosti 40% ukazovat 90% zaplneni.. :D zkusim pohledat ten clanek, byl to clanek z UK, nemyslim UA :D

A jeste je taky rozdil v nafte. Treba ja uplne nemyslim, ze ta bez bioslozky je pro muj 4 roky stary 1.6cdti motor dobra volba..
Treba zde je velice pravdive pocteni, mohu z okoli dokonce potvrdit tato slova

http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=30

Obd mam 2, ale pouzivam Konnwei KW903 z odkazu viz vyse. Mam jej furt zastrcen, jen zapnu a pak vypnu :D
Odpovědět

Zpět na „Astra K – Podvozek a řízení“