Byl jsem ve značkovém servisu Opel a ptal jsem se na verze 92 a 110 kW, technik potvrdil, že se jedná o shodnou techniku. Ptal jsem, se zda není možnost upravit mapu, přirozeně řekl že oni ne, ale že není problém si to nechat někde udělat. Ta samozřejmost se kterou to nadnesl mě překvapila. Z toho usuzuji že kvalitní čip není problém.
To EDS co má Mattone je zajímavé, nicméně mě neláká možnost to měnit a upravovat a cenově to pak není až tak výhodné. Takže do toho bych asi nešel.
Hledal jsem alternativu. Je hodně známých v firem, už tu byly ve vláknu zmíněné. Většinou se nabízí čip pro 92 verzi na 110 kW a 132 kW jako maximální.
Tady z toho vlákna jsem pochopil, že obojí jsou pro občasné využití výkonu bezpečné varianty, pro 110 je navíc motor a zbytek auta dimenzovaný.
Nejvíc mě zaujala nabidka od PowerTec, i tím že dělají měření na brzdě, navíc 118 kW mi přijde celkem tovární hodnota, protože většinou je tam o pár kW víc než udává výrobce. Četl jsem nějaké recenze nespokojených zákazníků, ale spíše na styl komunikace a to že zákazník měl střep který nešel čipnout a oni mu to nerozmluvili, na kvalitu práce stížnost nebyla. S komunikací z mojí zkušenosti bývá problém na obou stranách, takže to nemusí být objektivní.
Takže za mě tahle varianta:
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... turbo-92kw
Otázka co si o tom myslíte a máte to někdo?
Taky by mě zajímalo, zda @mattone jezdí trvale na 132 nebo tu fixnutou 110 kW verzi, přeci jen je nějaký rok za námi a můžou být dlouhodobější zkušenosti.