hoj
co si myslíte o tomhle kaufu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list
hledám benzín s HDM aut., tohle je finančně u stropu a navíc v podstatě jediné, co jsem na trhu našel.
NIKDY nebyl měněn olej v převodovce, ještě to nemá až tak najeto, ikdyž let už uběhlo dost, tak snad OK.?
jinak prodejce psal, že min rok měněné turbo a rozvody.
dík za názor
Opel Insignia 2.0 TURBO AT - 132k km - 200k kč
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Opel Insignia 2.0 TURBO AT - 132k km - 200k kč
A/ drobné nezmysly v špecifikácii auta
- klimatizácia vždy bola u Cosmo automatická 2-zonová, nie manuálna
- chladená schránka u Insignie neexistuje v žiadnom modeli od roku 2009 až doteraz
B/ zaujímalo by ma hlavne, prečo niekto menil turbo a rozvody pri 132000 km ???
Neviem koľko je interval u tohoto motoru ale zdá sa mi to celkom podozrivé.
Budeš jazdiť tak za 12, s tým asi počítaš.
C/ je to úplne prvý model Insignie. Hromada nezmyslov v software, ktoré nemusia vadiť ale aby si nebol nemilo prekvapený. Prečítaj tu vlákno ktoré som niekedy dávno založil.
D/ Najvydarenejšie autá boli 2011-2012. Žeby nebolo niečo z tohto obdobia za normálne peniaze?
Je to 10-ročné auto.
E/ osobne by som určite hľadal radšej SPORT ako COSMO
- AGR obe predné sedačky s pneumatickou bedrovou podperou a výsuvné sedáky na oboch stranách namiesto kresiel v cosme
- Flexride, ktorý hlavne u AT bude mať určite význam pre možnosť zmeny režimu radenia, regulované tlmiče a riadenie sú možno len frajerinka ale potešia, 17" predné kotúče (možno u 2.0T boli v štandarde) sú určite vhodné pre toto řažké auto namiesto štandardných 16"
- 15mm nižší podvozok u 220k poteší tiež
- musel by si oželieť 2-zonovú klímu
- klimatizácia vždy bola u Cosmo automatická 2-zonová, nie manuálna
- chladená schránka u Insignie neexistuje v žiadnom modeli od roku 2009 až doteraz
B/ zaujímalo by ma hlavne, prečo niekto menil turbo a rozvody pri 132000 km ???
Neviem koľko je interval u tohoto motoru ale zdá sa mi to celkom podozrivé.
Budeš jazdiť tak za 12, s tým asi počítaš.
C/ je to úplne prvý model Insignie. Hromada nezmyslov v software, ktoré nemusia vadiť ale aby si nebol nemilo prekvapený. Prečítaj tu vlákno ktoré som niekedy dávno založil.
D/ Najvydarenejšie autá boli 2011-2012. Žeby nebolo niečo z tohto obdobia za normálne peniaze?
Je to 10-ročné auto.
E/ osobne by som určite hľadal radšej SPORT ako COSMO
- AGR obe predné sedačky s pneumatickou bedrovou podperou a výsuvné sedáky na oboch stranách namiesto kresiel v cosme
- Flexride, ktorý hlavne u AT bude mať určite význam pre možnosť zmeny režimu radenia, regulované tlmiče a riadenie sú možno len frajerinka ale potešia, 17" predné kotúče (možno u 2.0T boli v štandarde) sú určite vhodné pre toto řažké auto namiesto štandardných 16"
- 15mm nižší podvozok u 220k poteší tiež
- musel by si oželieť 2-zonovú klímu
Re: Opel Insignia 2.0 TURBO AT - 132k km - 200k kč
dík za skvělou odpověď, ikdyž si moc nepotěšil 
co tenhle diesel? 2014 je fajn. nevím, jak moc zoufalá je ta výbava, ale do teď jezdím v OI, takže všechno je promě nadstandard.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list

co tenhle diesel? 2014 je fajn. nevím, jak moc zoufalá je ta výbava, ale do teď jezdím v OI, takže všechno je promě nadstandard.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list
Re: Opel Insignia 2.0 TURBO AT - 132k km - 200k kč
Minimum tento nový link je "nové auto" a po facelifte, aj keď tam nie je posledný motor EURO6d.
Edition je síce nízka výbava ale rozdiel nie je príliš veľký medzi Edition a Cosmo. Skôr je rozdiel v tom, že do Eidtion sa nedali pridať niektoré extra veci ale základ je veľmi podobný.
Navyše v Insignii z inzerátu máš:
- príplatkové bi-xenony, to je fajn. Väčšinou sa kupujú v balíku so senzormi takže by to tam mohlo byť.
Štandardne by tam molo byť:
- automatická klíma, zrejme 1-zonová ak ju niekto nepriplatil
- úspornejší diesel, pokiaľ ti inak diesel nevadí (niekto to proste nechce). Rozvody meniť pri povedzme 130 000 km u tohto motoru, takže to treba urobiť hneď po kúpe určite!
- sedačky sú porovnateľné s cosmo, nemajú síce kožené boky ale čo do posedu je to rovnaké. Len AGR by bolo inde.
infotainment sa moc nedá porovnať, po facelifte bude po niektorej stránke lepší než drahší infotainment z roku 2009 - napr USB prehrávanie, bluetooth pripojenie atď.
zvyšok výbavy z Cosmo 2009 a Edition 2014 myslím nie je nejaký zásadný rozdiel. Samozrejme na prvý pohľad je rozdiel v kolesách 18" vs. 16" a všelijakých lištičkách na cosme.
v cosmo bola sada TSQ v základe, t.j. dažďový senzor, stmavovacie zrkadlo a svetielka v clonách. Pokiaľ ti toto zásadne nechýba tak si myslím, že je to lepšia kúpa.
spotreba - záleží koľko najazdíš, s týmto CDTI to pôjde za 6 l/100km ak máš ľahké nohy tak za 5,5.
Edition je síce nízka výbava ale rozdiel nie je príliš veľký medzi Edition a Cosmo. Skôr je rozdiel v tom, že do Eidtion sa nedali pridať niektoré extra veci ale základ je veľmi podobný.
Navyše v Insignii z inzerátu máš:
- príplatkové bi-xenony, to je fajn. Väčšinou sa kupujú v balíku so senzormi takže by to tam mohlo byť.
Štandardne by tam molo byť:
- automatická klíma, zrejme 1-zonová ak ju niekto nepriplatil
- úspornejší diesel, pokiaľ ti inak diesel nevadí (niekto to proste nechce). Rozvody meniť pri povedzme 130 000 km u tohto motoru, takže to treba urobiť hneď po kúpe určite!
- sedačky sú porovnateľné s cosmo, nemajú síce kožené boky ale čo do posedu je to rovnaké. Len AGR by bolo inde.
infotainment sa moc nedá porovnať, po facelifte bude po niektorej stránke lepší než drahší infotainment z roku 2009 - napr USB prehrávanie, bluetooth pripojenie atď.
zvyšok výbavy z Cosmo 2009 a Edition 2014 myslím nie je nejaký zásadný rozdiel. Samozrejme na prvý pohľad je rozdiel v kolesách 18" vs. 16" a všelijakých lištičkách na cosme.
v cosmo bola sada TSQ v základe, t.j. dažďový senzor, stmavovacie zrkadlo a svetielka v clonách. Pokiaľ ti toto zásadne nechýba tak si myslím, že je to lepšia kúpa.
spotreba - záleží koľko najazdíš, s týmto CDTI to pôjde za 6 l/100km ak máš ľahké nohy tak za 5,5.