
Vrzání interiéru
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Vrzání interiéru
Po dlouhém laborování s tlakem v pneu jsem skončil na 2,2 všude (kompromis spotřeba/komfort). Doporučovaných 2,8 je nesmysl. To bychom mohli dát zrovna kola od trakaře... 
			
			
									
						
							
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
			
						Antara 2.2
Omega 2.0
- Reklama
Re: Vrzání interiéru
Ahoj, 
Začal mi vrtat interiér v zadní části auta (kombi). Když jsem byl. V servisu, tak mi řekli, ze to je jak se odmítat ten vinyl (nebo co to je za imitací kůže) o plasty. Nějak se mi tomu nechce věřit, protože to rok a půl nedělalo. Nejvíce je to slyšet při křížení náprav (parkující na chodníku předními koly)
Díky.
			
			
									
						
										
						Začal mi vrtat interiér v zadní části auta (kombi). Když jsem byl. V servisu, tak mi řekli, ze to je jak se odmítat ten vinyl (nebo co to je za imitací kůže) o plasty. Nějak se mi tomu nechce věřit, protože to rok a půl nedělalo. Nejvíce je to slyšet při křížení náprav (parkující na chodníku předními koly)
Díky.
Re: Vrzání interiéru
Oživuji toto téma. Došla mi trpělivost s rezonancemi, které v mém případě způsobovalo obložení dveří. Plast, který nedoléhal a rezonoval o kovový rám dveří. Po úpravě PP, PZ a LZ jsem nevěřil vlastním uším. Klid, klid a znovu klid. Dveře jsem rozebral a po obvodu podložil těsněním. Podlepil jsem rovněž plastové příchytky. Bohužel jsem fotil až zadní dveře. Nicméně budu ještě dodělávat PL dveře, tak pak nafotím. Pokoušel jsem se odstranit i vrzání černé lišty na madle v předních dveřích, ale zatím bez úspěchu. Čekám, až dorazí plsťová páska z Aliexpresu.
Samozřejmě, ticho ve voze je u Astry relativní pojem, protože teď mi za uchem jemně cvrliká mechanika bezp. pásů. Dále jsem zjistil vrzání a loupání dveří kolem těsnění, 100% pomohlo promazání jak gumového těsnění, tak hlavně toho plsťového co je na nahoře na dvěřích. Stejný neduh se objevoval i u Š. Rapid, kde jsem to řešil stejným způsobem.
			
							
			
									
						
							Samozřejmě, ticho ve voze je u Astry relativní pojem, protože teď mi za uchem jemně cvrliká mechanika bezp. pásů. Dále jsem zjistil vrzání a loupání dveří kolem těsnění, 100% pomohlo promazání jak gumového těsnění, tak hlavně toho plsťového co je na nahoře na dvěřích. Stejný neduh se objevoval i u Š. Rapid, kde jsem to řešil stejným způsobem.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
			
						Re: Vrzání interiéru
další foto...
			
							
			
									
						
							Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
			
						Re: Vrzání interiéru
Možná by puštění rádia trochu víc nahlas, ušetřilo dosti práce a peněz.    To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!
  To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!
			
			
									
						
							 To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!
  To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
			
						Antara 2.2
Omega 2.0
Re: Vrzání interiéru
Zatim spokojenost. Ticho i bez radia. Pokud se nejake vibrace objevi, (viz. mechanika bezp. pasu), tak to urcite nemudou ty ze dveri. Tam to mam vyreseno.Cinda píše:Možná by puštění rádia trochu víc nahlas, ušetřilo dosti práce a peněz.To, co tady píšeš mám dávno za sebou. Po krátkodobém zlepšení se zvuky začaly objevovat znovu. Já jsem to vzdal!
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
			
						- yggdrasilsk
- Příspěvky: 164
- Registrován: 28 dub 2016, 14:20
Re: Vrzání interiéru
Chlapi všetci čo nadávate na Astru, skúste si najprv prečítať niečo o najlepšom aute na svete  
  
 
https://forum.skodahome.cz/topic/125248 ... i%C3%A9ru/
			
			
									
						
							 
  
 
https://forum.skodahome.cz/topic/125248 ... i%C3%A9ru/
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
			
						Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Re: Vrzání interiéru
Insignia Z-B je na tom s vrzáním podobně. Dveře jsem udělané fakt mizerně, pár drátků je tam volně položených, a při hlasitější hudbě to rezonuje celé, plast na kov.
Toto pomohlo - v autě krásné ticho a audio hraje i na vysokou hlasitost mnohem lépe:
xxxx


EDIT mattone: smazal sem link, vypadá to spíš jako reklama
			
			
									
						
							Toto pomohlo - v autě krásné ticho a audio hraje i na vysokou hlasitost mnohem lépe:
xxxx
EDIT mattone: smazal sem link, vypadá to spíš jako reklama
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
			
						Re: Vrzání interiéru
S reklamou to nemá co dělat.. Jsem spokojený zákazník. BSAuto / dealer mi doporučil, ať si to zajistím sám u speciálky, když jsem zmínil potřebu "vytlumení dveří" kvůli vrzání, protože se na to nespecializují a spíše to nevezmou jako záruční opravu (v rozsahu co jsem požadoval...), ale placeně. Tak jsem hledal speciálku, objednal, sem napsal odkaz na firmu, co to dělala, a kde je dalších 10 fotek. Kdo chce, najde si. Není to jediná firma, je jich 5 až 6 dobrých po republice. 
Je to inspirace pro další, jak problém vyřešit. Já jsem velmi spokojen.
U auta za 1 mil Kč si to nebudu dělat sám, necelých 9.000 Kč za 4 dveře (práce + materiál) je super cena.
Pokud o tom někdo uvažuje, má rád ticho či chce zlepšit hudbu, dává to smysl, i pro Astru. V každých dvěřích jsou tři úrovně tlumení, je oblepený vnitřek i vnějšek, veškeré komponenty co mohou drnčet jsou omotané, mezi plastem a plechem je páska, přidalo se (odhadem) 3-4kg tlumících hmot na každé dveře. Dá se koupit jen materiál a udělat si to sám, ušetřit polovinu, ale já bych do toho nešel.
Jinak mým hlavním cílem bylo zabráním jakýmkoliv vibracím, které bohužel i u auta za 1 mil Kč tam jsou Povedlo se, a je to znát i na kvalitě audia, ty dodávané "papírové" (membrána) reproduktory s Bose audio brandingem mají lepší přednes, pevné basy, lepší jsou i středy.
 Povedlo se, a je to znát i na kvalitě audia, ty dodávané "papírové" (membrána) reproduktory s Bose audio brandingem mají lepší přednes, pevné basy, lepší jsou i středy.
Mluvím o basech co zahrají dveře, dedikovaný basák a zsilovač je pak v kufru místo rezervy.
Laminovaná skla jsou u Insignie v základu a s touto úpravou to je příjemně tichá limuzína. Navýšení ceny auta nepatrné. Mohl by to takto umět přímo výrobce
			
			
									
						
							Je to inspirace pro další, jak problém vyřešit. Já jsem velmi spokojen.
U auta za 1 mil Kč si to nebudu dělat sám, necelých 9.000 Kč za 4 dveře (práce + materiál) je super cena.
Pokud o tom někdo uvažuje, má rád ticho či chce zlepšit hudbu, dává to smysl, i pro Astru. V každých dvěřích jsou tři úrovně tlumení, je oblepený vnitřek i vnějšek, veškeré komponenty co mohou drnčet jsou omotané, mezi plastem a plechem je páska, přidalo se (odhadem) 3-4kg tlumících hmot na každé dveře. Dá se koupit jen materiál a udělat si to sám, ušetřit polovinu, ale já bych do toho nešel.
Jinak mým hlavním cílem bylo zabráním jakýmkoliv vibracím, které bohužel i u auta za 1 mil Kč tam jsou
 Povedlo se, a je to znát i na kvalitě audia, ty dodávané "papírové" (membrána) reproduktory s Bose audio brandingem mají lepší přednes, pevné basy, lepší jsou i středy.
 Povedlo se, a je to znát i na kvalitě audia, ty dodávané "papírové" (membrána) reproduktory s Bose audio brandingem mají lepší přednes, pevné basy, lepší jsou i středy.Mluvím o basech co zahrají dveře, dedikovaný basák a zsilovač je pak v kufru místo rezervy.
Laminovaná skla jsou u Insignie v základu a s touto úpravou to je příjemně tichá limuzína. Navýšení ceny auta nepatrné. Mohl by to takto umět přímo výrobce

Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
			
						Re: Vrzání interiéru
zdravím taky mi vrže gumové těsnění na dveřích..namazal jsem nějakým přípravkem z lídlu w5 a vrže pořád stejně...čím jste mazali tyto těsnění na dveřích aby to nevrzalo díky za rady....
			
			
									
						
										
						

