Čaute dnes jsem jel cca 100km a kousek před cílem jsem zapl klimu. Jenže motor začal "vařit" něco málo nad 90C (běžně mi nejde teplota na budikach nad 80C) a tekla odněkud chladící kapalina přímo na přední díl výfuku. Nechal jsem motor 10min odstát, dolil cca 4dc antifreezu a zapl jsem EKO. Na to jsem dojel dalších 100km domů bez jediného problému či úniku kapaliny. Netušíte v čem může být chyba?
2.0i 16v
Klima byla před půl rokem doplňována, nikdy s ní problém žádný nebyl. Já to tipuji na termostat či únik okolo čidla teploty.
Opel Vectra B, sedan 4dv, červená metal. 2.0i 1.6v CDX, rv 1999
tak jsem zjistil cim to je. Praskla priruba ve ktere se schazi par hadic, byla na troud zpuchrela. Z vraku nemá smysl brát starou, takze orig od opla cena cca 6000,- ale co se da delat
jen bych mel dotaz, jaky koupit presne prevodovy olej pro muj motor prosim? hodte mi klucí link... Díky
Opel Vectra B, sedan 4dv, červená metal. 2.0i 1.6v CDX, rv 1999
ne, diky prirubu jinde nesezenu proto s tim jdu do oplu, ale olej od nich fakt ne nebudu zbytecne platit za neco co si berou jako "original" kdyz za stejny olej muzu jinde zaplatit o 45% levneji
Opel Vectra B, sedan 4dv, červená metal. 2.0i 1.6v CDX, rv 1999