Zdravím

, doufám, že nezakládám téma na špatném místě. To se předem omlouvám

. Měl bych dotaz na zkušené vlastníky Oplíků. Známému se rozpadla vodní pumpa a vypadaný kuličky z ní dopomohly k přeskočení rozvoďáku. Jedná se o Astru G rv. 1998, 1,6 16V, 74kW, kód motoru by měl být X16XEL, má zapalovací lištu ne kabely. Koupil jsem novou sadu rozvodů i s pumpou a po nastartování sice chytne, ale jen na chvilku a velmi neklidně. Hrůza. Po změření tlaků jsou 2 válce na nule zbylé něco málo. Tak jsem sundal hlavu a pár ventilů je na první pohled KO, nedovřou se vůbec. Laicky jsem zkusil jak tedy těsní a všude hned protekl benzin. Koupit nové ventily vyjde na pár tisíc tak jsem chtěl spíš pořídit jinou hlavu. Ale zatím marně. Na tenhle motor nic. Napadlo mě jestli nejde použit jiná hlava z 1,6 16V. Jeden chlapík tvrdí, že ano jen nesedí víko ventilů. Muselo by se pohrát s dírama na šrouby. Jak to vidíte? Co je v tomhle případě nejlepší řešení? Předem moc děkuji za odpovědi
