
Mám problém so štartovaním mojej astry. doteraz vždy chytila na brnk či bolo 30° alebo -20°. Na voľnobehu síce otáčky sem tam skákali 700-1500, ale inak jazdila vporiadu.
Minulú sobotu som ju zaparkoval a v pondelok ráno už nenaskočila. Len pretáčala, tak som sa po večeroch do nej pustil.
Vyskúšal som či hádže všade iskru a hádzalo. Pomocou ledky pripojenej na hallovu sondu v rozdeľovači som skontroloval aj to a vyzerala že ide.
Remeň preskočený nieje. Dal som dole kryt nasávania a keď vytiahnem vstrek, tak po otočení klúčika sa začne valiť benzín, takže čerpadlo by tiež malo fungovať. No lenže pri štartovaní ne suchá škrtiaca klapka. Vstrek som skúšal priamo na 12V a počuť ho klikať, len keď je namotovaný v saní tak ako keby nefungoval. Keď som ho dal späť tak po naštartovaní sa motor rozbehol, ale len s 1/2 až plným plynom a aj tak ako keby len na tri 2-3 valce, alebo ako keby ho dusilo moc benzínu a z výfuku sa valí dym a benzínový smrad, pritom sviečky iskria všetky aj boli rovnako opálené. Ak motor vypnem, auto zas s plným plynom nabehne tak na 30. pokus, prípadne nabehne na 2-3 sekundy ako keby vstrek na začiatku dal benzín a potom prestane. Skúšal som meniť čidlo tlaku vzduchu a výsledok bol rovnaký.
Vstrek som iný zatiaľ nemenil, kedže nemám žiaden po ruke a všetko robím v provizórnych podmienkach pri bytovke.
riadiaca jednotka mi sem tam pri pretáčaní hlásila chybu 22(potenciometer skrtiacej klapky-prilis nizke napatie) a 34 (snimac tlaku v sacom potrubi - prilis nizke napatie) ale potenciometer som premeral a snímač som mal druhý.
Teda nenapadá niekoho čo by to mohlo byť, alebo sa niekto s niečím takým nestretol, keď mi to spravilo takto zo dňa na deň.