problém jsem měl, že svítilo, že to nedobíjí, a než jsem dojel do práce, tak se mi rozsvítili postupně všechny diodky na palubce, vyplo topení, posilovač řízení, rádio a celé palubka pak zhasla a všechny ručičky zůstali v poloze kdy se to stalo (nesjeli na nulu) motor na volnoběh chrochtal jak když dochází nafta či jede na méně válců.
Rozmontováním alternátoru a proměřením se zjistilo, že ty diody (stejně jak na tom videu -
http://www.youtube.com/watch?v=8tvXocfXyic ) jsou v pytli... lépe řečeno, jedna byla v pytli a druhá už tak z 80ti procent, takže taky v pytli... vzhledem k tomu, že uhlíky i to po čem jezdí je tak v polovině (funkčního stavu) a ložiska neklepou, tak jsem prostě za 950 koupil diodovej blok a uvidí se... až to časem někdy nebude nebíjet, tak se kouknu co dál... takhle by to mělo stačit... na ověření budu čekat tak 1-2 dny na dodání diodového bloku, dále další den na jeho namontování na altík a další dobu než se dostanu k mechanikovi, co ho tam zandá zpět...