
Díky za radu
edit: zkusil jsem tady hledat a je tu jen info k termostatu na 1.9 CDTI
Moderátor: Moderátoři
dlouho jsem tu nebyl. Díky za rady. já se akorát pídil a našel jsem jen ten ventil, tak to musí jít asi ještě nějak rozebrat..ljelencik píše:Mě kdysi pomohlo po demontáži jen vnitřek očistit,
pokud byl vnitřek otočný, tak jej otočit o 180 st.
a lehce na dosedovou plochu nanést červený silikon na 300st., stačí jen krapítek, nikdy se mi neutrhnul (na Š120 vydržel až do sešrotování, fáčko též a na felině jezdí dodnes a zrovna tak na GIII 1,9 TDI a Stilu 1,9).
Těsnost zkoušena v hrnci a několikerým vařením a prudkým chlazením.
mám toto vyzkoušené a téměř vždy funguje na dlouhou dobu, tím téměř vždy myslím pokud není vydřená dosedová plocha (u z12xe zbyla možnost jen výměny)
Snad jsem trochu pomohl
Snad jen bych se zeptal v opelu co za něj chtějí, občas příjemně překvapí cenou.
Trošku jsem hledal a zjistil, že motor vyrabí Fiat, tak to o moc levnější nebude, na stilu 1,9 jsem měl také problém s termostatem, inženýři v NDR udělali chybu v použití těsnícího gumového kroužku mezi dosedací plochy,po výměně za silikon běhal vesele dál.
zde je umístění termostatu
http://www.ulozto.cz/xqyrmZs/termo-zip
jojo. nedal. holt když řekneš panimámě ať dá 1500,- na termostat, tak ti řekne, že to jezdí...znáš to. Každopádně zkusím tu demontáž a nějaké rozhýbání, jestli to pomůže. To je asi to nejmenší, co můžu udělat.ZdeněkH píše:Tos to za rok ještě nedal do kupy?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |