dnes jsem chtěl poprvé komunikovat přímo se zastoupením Opel a chtěl jsem reklamovat nemožnost aktualizace NAVI 800 a neustále se divně chovající podvozek FlexRide (4x špatná geometrie). Chtěl jsem vysvětlit proč autoservisy Opel neumějí změřit podvozek s FlexRide.
Příjemná slečna na zákaznické lince Opel mi po 10 minutách řekla že mi nepomůže a že si musím zavolat do Opel zákaznického centra na tel: 239 004 321. Zeptal jsem se jestli to náhodou není maďarská centrála a jestli tam mluví česky. Ona odpověděla že se dovolám do centrály v Praze a česky tam mluví

Zavolal jsem tedy opět na:
Infolinka Opel - 800 101 101 (Prosím neváhejte se s námi spojit s jakýmikoliv dotazy nebo jakýmikoliv připomínkami.)

a tam mi to vzal tentokrát nějaký pán který mi zdělil, že centrála zák. centra je sice v Praze ale mluví se tam pouze anglicky. Řekl jsem mu tedy jesli si uvědomuje že volám z české republiky a v česku jsem si koupil u českého dýlera za české peníze německé auto a on to pouze chápal ale poradil mi zavolat na centrálu. (239 004 111) tam to vzala opět příjemná paní která byla úplně mimo a když už jsem potřetí odvyprávěl co chci tak mi řekla že se mi ozvou.
Vzpomněl jsem si jak jsem kdysi četl knížku o Kocourkově.
