
1.6 16V poloosy
Moderátor: Moderátoři
1.6 16V poloosy
Čau, potřebuju na ni dostat poloosy většího průměru abych je neukroutil. Je nějaká altrnativa taková? Kdy jsem se díval na poloosy třeba z 2.5 nebo 2.2, tak průměr by měly sice pěknej venkovní, ale průměr v náboji i v pevodovce je větší, takže s tím by přicházela v úvahu jiná převodovka i náboje kol, do čehož se mi moc jít nechce. Čili otázka samotná: víte o něčem? Díky 

- Reklama
Re: 1.6 16V poloosy
Jo. Není to auto, na kterým bych byl závislej, dostal jsem ho a zkouším, co se z toho dá dostat. Takže otázka pořád zní, zná někdo nějakou aleternativu silnějších poloos na 1.6 16v, případný postup při vyztužení stávajících? Ano? Super, kdo ne? Mlčet
Dík

-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 16V poloosy
upřímně Ti zdělím že to jsou vyhozené peníze do vzduchu... raděi si za stejný prachy sežeň C20LET a bude to fungovat daleko líp a aspoň to něco vydrží.... X16XEL není moc povedenej motor a ještě ho nafoukat.... nevydrží to dlouho.... jinak někdo tu má naprodej za 5000 celou kastli i s nápravama z 2,2i 16V takže to by mohla být dostačující varianta i co se týče brzd 

Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: 1.6 16V poloosy
Je pravda, že mnohem levněji a méně pracněji ti výjde koupě oturbeného motoru
V případě C20LET by tam ta investice mohla být sice jen o málo menší než u celého turba, ale dají se sehnat levnější a dostupnější motory s turbem za slušnou cenu. Tam by zase byl problém s pasováním, ale nic s čím by si člověk nporadil
Slušné turbo tě výjde na 20 000 a ta práce okolo něj je bídná.
Fakt radši hotový motor a jenom ho dostat do auta


Fakt radši hotový motor a jenom ho dostat do auta

Re: 1.6 16V poloosy
to je zase otázka na 2roky, než tě vyrazí z STK, protože neprojdeš a tuto přestavbu ti nikdo nepovolí. Pokud to máš naježdění po poli tak proč ne, ale zase je to celkem drahej koníček. Nejlevnější a také nejlegislativnější cesta je prostě koupit silnější seriové auto a vykašlat se na chip, turba, otevřený sání a podobný voloviny. Pokud seš zatíženej na Vectry B tak 2.5 V6 je myslim dostatečně výkonem obdařena.
Majitelé turbodieslů v tomto často ztrácí rozum, chcu to načipovat, aby mi to líp jelo. Tak přijedou do tuningové firmy do garáže, tam si pokecaj jak jsou ty automobilky neschopný, že já ti to tady čipnu, dostaneš 30koní navíc a ještě ti snížím spotřebu o 1,5l/100km (taky dobrej nesmysl) a po 10tis km v lepším případě to odnese turbo, vstřikovače nebo propálený píst a pak se drbou na hlavě, kde že se stala chyba....
Kamarád měl VW Golf IV TDI 77kW a dal se na to z gruntu a nechal si vyměnit turbo ze silnější verze, vstřikovače, podávací naftové čerpadlo, mezichladič, prostě komplet...Jsem mu řikal, když chceš koně, tak si kup benzina nějakou 2.0 16V nebo V6 kde ty koně jsou a nehulí to jak kamna. Vrazil do toho nemalé peníze a auto mu pak nejelo vůbec, protože se mu na tom pořád něco sralo. Když to dal konečně dohormady a doladili ty neduhy, tak před končící STK zjistil že by neprošel přes emise kvůli tomu většímu výkonu a rychle se toho zbavil za peníze serivoýho auta, protože tohle nikdo nezaplatí, jen ten co se do toho pustí....
A na tvůj dotaz neznám odpověd, zda pasujou poloosy např. z 2.2 16V, takže jsem ti neporadil a ještě ti zasral téma. Sorry.
Majitelé turbodieslů v tomto často ztrácí rozum, chcu to načipovat, aby mi to líp jelo. Tak přijedou do tuningové firmy do garáže, tam si pokecaj jak jsou ty automobilky neschopný, že já ti to tady čipnu, dostaneš 30koní navíc a ještě ti snížím spotřebu o 1,5l/100km (taky dobrej nesmysl) a po 10tis km v lepším případě to odnese turbo, vstřikovače nebo propálený píst a pak se drbou na hlavě, kde že se stala chyba....
Kamarád měl VW Golf IV TDI 77kW a dal se na to z gruntu a nechal si vyměnit turbo ze silnější verze, vstřikovače, podávací naftové čerpadlo, mezichladič, prostě komplet...Jsem mu řikal, když chceš koně, tak si kup benzina nějakou 2.0 16V nebo V6 kde ty koně jsou a nehulí to jak kamna. Vrazil do toho nemalé peníze a auto mu pak nejelo vůbec, protože se mu na tom pořád něco sralo. Když to dal konečně dohormady a doladili ty neduhy, tak před končící STK zjistil že by neprošel přes emise kvůli tomu většímu výkonu a rychle se toho zbavil za peníze serivoýho auta, protože tohle nikdo nezaplatí, jen ten co se do toho pustí....
A na tvůj dotaz neznám odpověd, zda pasujou poloosy např. z 2.2 16V, takže jsem ti neporadil a ještě ti zasral téma. Sorry.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
Re: 1.6 16V poloosy
Miro píše:upřímně Ti zdělím že to jsou vyhozené peníze do vzduchu... raděi si za stejný prachy sežeň C20LET a bude to fungovat daleko líp a aspoň to něco vydrží.... X16XEL není moc povedenej motor a ještě ho nafoukat.... nevydrží to dlouho.... jinak někdo tu má naprodej za 5000 celou kastli i s nápravama z 2,2i 16V takže to by mohla být dostačující varianta i co se týče brzd
A němel bys někde nějakou indicii, kde to přesně najdu? Ať neprojíždím ceý fórum od začátku a nenajdu to na konci?

Re: 1.6 16V poloosy
Omlouvám se JohnnyDeemu, že mu spamuju post, tak otázka k Mirpiemu.
Jestli se vyznáš v chipu, má cenu se do něj dávat řekněme u 2.0 16V? Bez nějakého většího zásahu do struktury motoru..
Jestli se vyznáš v chipu, má cenu se do něj dávat řekněme u 2.0 16V? Bez nějakého většího zásahu do struktury motoru..
