Když nevěříš,tak nevěř.Na diagnostice se přesvědčíš.
Info jsem se ti snažil poskytnout.
Sám mám MV6. A k dispozici Opel TIS 2000 Bosch KTS,Esitronic,Tech 1 a TECH 2
Já jsem samozřejmě rád za tvoji reakci a radu, ale přijde mi to jako nesmysl. Nemůžu si pomoct. Vysvětli mi teda, jak může čidlo na pědním kole poznat, že mi prokluzujou zadní kola? Jinak napíchnutí na diagnostiku mě nejspíš nemine
Čidlo nemá za úkol nic poznávat,to posílá impulsy.Jednotka to pozná díky informacím z čidel.Přední kolo stojí 0km\h zadní se protáčí 20km\h ,jednotka ABS TC pošle do jednotky motoru příkaz UBER PLYN,ta to udělá.Tento proces trvá do doby srovnání rychlostí-velmi rychle.
Signál pro tacho jde z LP kola\to je prioritní\,z jednotky ABS\TC jde do jednotky motoru,současně do tachometru a do rádia\pro funci aut zvyšování hlasitosti\.
Je to tak prostě zapojeno z výroby.
Žádné čidlo v převodovce nebo rozvodovce není potřeba.
Až se vrátim, tak na to určitě mrknu, protože jsem si teď vzpoměl, že když jsem asi před měsícem měnil na předku gumy, tak se mi právě z LP kola ozýval nějaký rachot. Jestli jsem třeba neporušil nějaký kabel nebo něco. Pídil jsem se po čidlech na e-shopech a neviděl jsem ho prodávat. Nemáte někdo tip, kde a za kolik bych ho mohl eventuelně sehnat?