Ahoj, můžete mi prosím někdo z vlastní zkušenosti prozradit, jak často vám regeneruje DPF?
Nejlépe máte-li stejnou motorizaci, případně rok výroby.
U mě probíhá regenerace v průměru každých 280 km a to mi přijde málo (jezdím z 50ti % dálnice).
Auto jsem koupil jako čtyřleté z Německa s nájezdem 90 000 km. Regenerace si hlídám a dokončuji, v rámci možností se snažím v průběhu procesu dodržovat otáčky kolem hodnoty 2500. Používám aplikaci Car Scanner Pro – regenerace se spouští při zaplněnosti filtru 89 – 90%, po regeneraci bývá filtr zaplněn na 5%.
Četnost regenerace DPF u Zafiry Tourer 2.0, 125kW, D20DTH, 2019
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Četnost regenerace DPF u Zafiry Tourer 2.0, 125kW, D20DTH, 2019
Zafira B 1,9 CDTI
- Reklama
Re: Četnost regenerace DPF u Zafiry Tourer 2.0, 125kW, D20DTH, 2019
Auto v podpisu
V lete regeneruji 600-700km, pokud jsou tam dalnice, tak 1000-1100km
V zime zpravidla tech 1000-1100km, asi kvuli vyssi spotrebe o cca 0.4-0.5l
1. zajel bych na diagnostiku, muze tam neco byt. To, ze DPF takto vypaluje muze signalizovat nejaky problem na motoru, treba unik oleje, ktery pak vice zanasi DPF. Nejake vadne cidlo by se asi projevilo rozsvicenim hlasky "je potreba brzo navstivit servis"
Diagnostikou bych zacal, v poradku to neni. A DPF stojic celkem ranec.
V lete regeneruji 600-700km, pokud jsou tam dalnice, tak 1000-1100km
V zime zpravidla tech 1000-1100km, asi kvuli vyssi spotrebe o cca 0.4-0.5l
1. zajel bych na diagnostiku, muze tam neco byt. To, ze DPF takto vypaluje muze signalizovat nejaky problem na motoru, treba unik oleje, ktery pak vice zanasi DPF. Nejake vadne cidlo by se asi projevilo rozsvicenim hlasky "je potreba brzo navstivit servis"
Diagnostikou bych zacal, v poradku to neni. A DPF stojic celkem ranec.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015