Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi nového či ojetého vozu této značky

Moderátor: Moderátoři

Matt.B
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2023, 11:28

Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Matt.B »

Dobry den. Prosim vas o vas nazor. Pred par dny jsem se byl podivat na vuz Opel insignia ST 2.0 CDTI s osmistupnovym automatem Aisin z roku 2018. Auto ma najeto 135000km a v prevodovce nebyl menem olej. Auto mi prislo po vsech smerech v poradku, ale kdyz jsme ho byli projet, po chvili pri jizde z kopce pri rychlosti cca 40-50 km/h a pustenem plynu, bez brzdeni pri nejakych 1100-1200 otackach zacala prevodovka cukat, poskakovat. To se nam nezdalo, tak jsme se hned ptali co to je. Pan prodavajici samozrejmne rikal ze se to stalo poprve a ze je mozne ze je potreba vymenit olej, coz udajne nasledne provedl u nich na servise. ( Prodejde semacars v prazskych repich). Auto pripojil na diagnostiku, ta nic neukazovala, teplota oleje byla 40°C.
Dnes mi pan volal, ze olej je vymenen, zadne spony v nem nebyly a ze je pry mozne ze tyto prevodovky kdyz dele stoji (tri dny pred nami ale udajne jezdilo s jinym zajemcem), tak se to muze stat, ze se muze pricpat nejaky ventil a prevodovka nevi jestli ma zaradit,ci podradit atd. Vuz pry dvakrat projeli a uz to necuka. Muzete mi prosim sdelit vas odborny nazor, jestli dat od auta ruce pryc nebo to zkusit?
Reklama
 

Marty 730
Příspěvky: 32
Registrován: 08 říj 2022, 23:49

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Marty 730 »

Loni jsem koupil u stejného prodejce stejný vůz se stejnými kilometry,v převodovce byl taky původní olej,který jsem nechal v odborné firmě vyměnit,udělali i diagnostiku a převodovka prý funguje jak má,tenhle hydroměnič má někdy tendenci pocukávat ale spíše při jízdě na kousek plynu,zkusil bych s autem ještě jednu delší zkušební jízdu a uvidíš,nevím jestli mají zařízení na výměnu oleje s proplachem nebo vyměnili jen část oleje který se podařilo vypustit,na druhou stranu tento prodejce je celkem férový a na podobné problémy poskytuje zdarma půlroční záruku
Matt.B
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2023, 11:28

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Matt.B »

Jestli i proplachuji nevim. Prodejce ma super hodnoceni, az mi to prijde u prodejce aut podezrele 😃
Mam z toho smisene pocity. Auto uz tam lezi pul roku, par lidi se pry bylo podivat..Coz nechapu proc to neodvezli, ja kdyby to nezaclo skubat, tak bych s tim odjel.hned.
V inzeratu je psano po prvnim majiteli, ale z prodejce vypadlo ze to je z nemecka, v cr to mel chvili jeden majitel a ted on.
Jinak jak ty jsi spojojeny s koupi?
Marty 730
Příspěvky: 32
Registrován: 08 říj 2022, 23:49

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Marty 730 »

Já jsem s koupí spokojený,jednání p.Hačetského bylo fajn,tenhle automat je k dvoulitrové naftě lepší než manuál,jen v zimě při kratších trasách drží vyšší otáčky kvůli rychlejšímu zahřátí takže je pak vyšší spotřeba ale na dálky ok.Já mám auto po prvním majiteli z Německa ale byla to leasingovka,myslím že to dobré hodnocení mají oprávněně,klidně se ptej kdyby tě něco zajímalo
Matt.B
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2023, 11:28

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Matt.B »

Jasny. Super. Zadne otazky asi nemam, uz jsem o tom vozidle precetl snad vsechno co se da. Jeste si to necham projit hlavou a uvidim.
Tebe od koupe zadne poruchy nepotkaly?
Marty 730
Příspěvky: 32
Registrován: 08 říj 2022, 23:49

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Marty 730 »

Musím zaklepat ale porucha žádná zatím nebyla,teď mě čekají zadní brzdy a rozvody vzhledem k tomu že se blížím k 150 tis.km,to že auto déle čeká na kupce není v případně Insignie nic zvláštního,není to koncern ale myslím že to auto za ty ceny dává smysl,zkus dlouhou zkušební jízdu a uvidíš
Matt.B
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2023, 11:28

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Matt.B »

Tak super, at to jezdi.. diky
Sunman
Příspěvky: 1329
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Sunman »

Nevím, jak kolega přišel k informaci že "tenhle automat je k dvoulitrové naftě lepší než manuál". :lol:
Jako v čem je zrovna k dvoulitrové naftě lepší? ale to je jedno - na prodejně je právě toto auto takže je to fuk.

Zda má nebo nemá cukat, nemůžu soudit - jsem nepřítelem automatů takže jsem jel AT párkrát pouze z donucení.
K Insignii která je tam k mání - 135tkm je tak akorát na výměnu rozvodů u tohoto motoru. Takže počítej okamřitě s cenou servisu. Pán prodejce ti určitě řekne že podle servisního plánu je to 150, ale vím svoje. Podstatně levnější je výměna při 135.

Auto tam leží, protože pro mnohé je Opel značka lúzerů - nikdy v něm neseděli, nikdy ho neřídili ale vědí. Nebo poslední možná volba. To poznáš z chování kolegů řidičů na dálnici :D
Nepíšeš sice kolik za to pán chce, ale za mne OK. Bacha na to, je to velmi dlouhé auto, musíš mít místo na parkování a vzhledem k délce má malou průchodnost po polních a lesních cestách - kolega musel prodat protože se nedostal na ryby.
Matt.B
Příspěvky: 10
Registrován: 09 úno 2023, 11:28

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Matt.B »

Ano, pan rikal pri 150k, jak uvadi vyrobce. Ne asi.
Ze je to lepsi udelat drive, muzes to rozvest?
Na vuz se podivej, posilam link.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... /176521991
Vybava je opravdu super a vse je totalne zachovale. Uprimne, byl jsem z toho auta unesen.
Sunman
Příspěvky: 1329
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě ojete Insignie 2.0 CDTi 2018 AT8

Příspěvek od Sunman »

rozvést :lol:
ze sedmi řemenových rozvodů nedožili servisem předepsanou výměnu celkem tři. Chybělo jim 6÷10 tkm.
u dvou to znamenalo půl motoru nového, navíc u druhého motoru se cosi nepovedlo pak skončil motor po opravě se zadřeným ložiskem na klikovce.
u třetí naštěstí se zadřelo nejprve vodní čerpadlo a při jeho výměně servis zjistil že rozvody jsou tak možná na vyjetí ze servisu a za roh.
Já už bych neriskoval. V rodine jezdí moje druhá Insignie, která měla přes 200tkm když jsem měnil auto a byla minulý rok na rozvody při 280tkm. Jinak toto auto za 300tkm mělo náklady za oleje, 2x rozvody a teď při téměř 300t zadní tlumiče, vyčistění sítka oleje v motoru a nějaké drobné nastavení.
Ovšem manuál, ne automat.

Je to na tobě - kolik ti bude trvat najet dalších 135tkm? 5 let? Vyplatí se čekat ještě 15t na výměnu rozvodu a třeba namísto 5000Kč vypláznout 150 000 Kč nebo mít jistotu že těch 5 let mě to auto nenechá někde?

Ještě jiná poznámka - pokud v autě funguje S/S tak rovněž velmi doporučuji vozit slušné startovací kabely (moje mají označení 1100A). Baterky mají životnost kolem 70t km (neřeš u nových aut roky ale kilometry!) a odchází u Insignie ne způsobem že startuje hůř a hůř a točí pomaleji a pomaleji ale - přijedeš, vše zcela v pořádku a za hodinu již nemůžeš nastartovat, baterka zasténá tak jednou-nanejvýš dvakrát.
Pokud má auto voltmetr na palubce - poznáš to ihned: napětí palubní sítě které u dobré baterie kolísá mezi 12,5 (pokud jedeš s plynem') ÷ 14,4V (pokud jedeš z kopce). V momentě, kdy zbývá životnost batérie ca 2 měsíce přestane "inteligentní" nabíjení takto cvičit a zůstane na max napětí, t.j. 14,4V.
To je znak, že baterie nemá potřebnou kapacitu.
Pozor v zimě na vytápění sedaček - pokud jsou zapnuté nabíjení jede zřejmě na 14,4V.
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Oplíka“