Jak jsem měl Astru L půjčenou v srpnu na týden, tak tam se mi to nezdálo, že to brzdění je jiné. Je pravda, že daná Astra měla za sebou 5000km a tak možná se to lehce ještě změní. 
Včera mě dost pobavilo, jak se uchycuje rezerva v kufru auta. Byla to dobrá maturita 


. Nakonec se to povedlo. Teď ještě demontovat gumové kryty pedálů a změna na chrom verzi. No snad se to povede a hlavně demontáž odkládací podložky pro levou nohu a náhrada za chrom. Ta by měla být nacvaknuta.
Štít řidiče nastaven, teplota vody, otáčky motoru. Nastaven vlastní profil v autě a teď si budu zkoušet uvítací nastavení. Velmi chválím jednoduchost nastavení, při vytvoření profilu bylo za pár min hotovo.
Za poslední 2 dny mě zastavilo 5 lidí, zda se mohou podívat na auto, řekl bych, že je to magnet, hlavně u práce nechtěli někteří věřit, že toto je Opel ze předu je černý znak, tak je to složité poznat.
No kolem rezervniho kola je ještě mnoho místa, tak plánují si vyrobit organizér na drobné věci. Podle mě by tam mohl vést i hasičak. Jinak nevím kde ho v kufru dat. Astra J měla 2 háčky na které se to dalo zavěsit, zde to nejde. Dokoupil jsem vesty pro 4 cestující, ať splňují pravidla některých států.