Zdravím všechny majitele oplíka. Já vlastním vectru b z 98 1.8 85kW. Vectru mám zhruba 2 měsíce, takže se s ní ještě seznamuju.
Popis prvního problému
Přejel jsem přes železniční přejezd zhruba v 50km/h (přes tento přejezd jezdím stejnou rychlostí každý den), žádná velká rána nebo kopanec do volantu, vše bylo jako obvykle ovšem rozsvítila se mi kontrola airbagu. Airbag mám pouze jeden ve volantu. Nevím jestli došlo k poruše a airbag je nefunkční nebo se stalo něco s kontakty. Přítelkyně má strach aby mi airbag při jízdě nevyletěl, což si osobně myslím, že by stát nemělo.
Popis druhého problému
Když je venku horko a na auto mi svítí delší dobu slunce je první start opravdu dlouhý (jako starty v hodně velké zimě), auto mi vždy chytne, ale už se i stalo, že auto chytlo, ale nezapnulo se rádio, které se mi normálně zapíná při startu. V těchto horkých dnech je opravdu špatný jen první start. Když jedu dopoledne do města tak první start u baráku špatný, ale další start už je v pořádku. Takže nezáleží na teplotě motoru. Když je počasí chladnější např. prší nebo nepeče slunce start je v pořádku. Ráno když jedu do práce v 6 hodin auto chytne krásně, po skončení směny ve 14 hodin už je start špatný, ale další starty už jsou v pořádku. Zkoušel jsem vytáhnout a nabít baterku, ale pořád to stejné.
Jestliže má někdo s těmito problémy zkušenosti nebo ho něco napadá ať se se mnou podělí o názory.
Přeji hodně šťastných kilometrů za volantem opla.
Svítící kontrola airbagu + špatné startování v horku
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 12 kvě 2012, 23:46
- Reklama
Re: Svítící kontrola airbagu + špatné startování v horku
airbag si myslim že budeš mít víc než jen ve volantu
na airbag je jedina rada a to je diagnostika
na airbag je jedina rada a to je diagnostika
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
Re: Svítící kontrola airbagu + špatné startování v horku
no myslim že byly Vectry i jen s jedním pytlem, kde místo spolujezdcova airbagu byla další schránka bez dvířek. K tomu airbagu, mrkni na konekotory pod sedadlem, často je to příčina, ale samo ti víc řekne diagnostika, jako i s tím blbým teplým startem..
Naposledy upravil(a) Mirpie dne 26 kvě 2012, 00:15, celkem upraveno 1 x.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 12 kvě 2012, 23:46
Re: Svítící kontrola airbagu + špatné startování v horku
V těchto horkých dnech co na Moravě jsem vypozoroval, že jde velmi těžce otočit klíček v zapalování, někdy mi to trvá i půl minuty než natočím volant tak abych mohl otočit klíčkem. Jinak co se týče toho airbagu, kde se dá pod sedadlem najít?
Re: Svítící kontrola airbagu + špatné startování v horku
no pod sedadlem řidiče, moc kabelů tam není. Při vypnutým zapalování rozepni konektor a případně vystříkni kontaktolem. Párkrát to zabralo. Je to konektor asi na předepínače pásů, čímž mi ale ted vyvstává otázka, zda jednoairbagová Vectra vůbec předepínače měla..?? 
Pokud ne, tak toho moc nezbývá. Bud pytel samotnej, nebo hodinová pružina pod volantem, nebo řídící jednotka nebo přechodový odpor někde na konektoru či kabelu. Ono celá ta diagnostika airbagů je o měření odporu. Musí se vejít do malé tolerance. Naměří-li jednotka pytle odpor mimo toleranci, rozsvítí žárovku a zapíše chybu do paměti závad.

Pokud ne, tak toho moc nezbývá. Bud pytel samotnej, nebo hodinová pružina pod volantem, nebo řídící jednotka nebo přechodový odpor někde na konektoru či kabelu. Ono celá ta diagnostika airbagů je o měření odporu. Musí se vejít do malé tolerance. Naměří-li jednotka pytle odpor mimo toleranci, rozsvítí žárovku a zapíše chybu do paměti závad.
Omega Caravan 2.2 (Z22XE) Elegance 2001
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: 12 kvě 2012, 23:46
Re: Svítící kontrola airbagu + špatné startování v horku
Mám zkušenosti s kiou cee´d a vím, že tam se daly vypnout airbagy. Když se otevřely dveře spolujezdce na boční straně palubní desky byla díra na klíč a airbag on/off. Na vectře jsem ve stejných místech našel krytku, ale pod ní nebylo nic, protože airbag spolujezdce nemám, ale co mě zaráží tak je to, že na stejném místě, ale na řidičově straně jsem našel stejnou krytku a taktéž pod ní nebylo nic, jen díra do palubovky, tak mě tedy napadá otázka jestli tam ten airbag vůbec mám. Pokud to není dělané na vypínání a zapínání airbagu může mi někdo říct nač to tam je?