Právě je úte 25. čer 2019 2:03:06





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: ned 24. bře 2019 19:23:47 
Offline

Registrován: ned 24. bře 2019 19:09:17
Příspěvky: 4
Zdravím,

Zezačátku se omluvím, ale ano pročetl jsem si celé forum, ale stejně je člověk radši, když napíše vlastní otázky a dostane na ně konkrétní odpověď.
Plánuji koupit Insignii jako své druhé auto. Teď mám Hyundai i30 1.4 (80kw) klasika benzín. Není to špatný auto, ale je to takové autíčko na vyježdění po městě díky krátké převodovce (na 5 při 100 4k otáček) a ne delší trasy.
Rozhodl jsem se tedy, že chci Insignii z důvody, že mi příjde jako kvalitní auto za výkon / muzika - cena :D samozřejmě se bavíme o ojeté verzi.
Mám v plánu, že bych si nechal něco dovézt z Říše nebo Rakouska, jen se rozhoduji jestli jít do verzi před faceliftem 2013 nebo až PO. Osobně se mi víc líbí PO (budíky a ovládací panel hlavně), ale dočetl jsem se tady, že verze před 2012 je dobrý kus. Další věc je, že nevím jestli Manual nebo Automat. S autem nebudu brázdit každý den dálnice, budou to okrsky a město a sem tam dálnice / delší trasy (na výletíky a sem tam to prohnat a vypálit filtr)
(Chci se vyhnout diskuzi, že si mám nechat benzín, ale nechci z důvodu, že chci auto s výkonem co budu mít do budoucna, když tam naložím kočárek, tchýni a mladou a to když jsem udělal se svoji 1.4 tak jsem byl rád, že jsem se odlepil, natož, abych něco předjel pokud bych neměl volnou trasu před sebou ve vzdálenosti ramveje na letišti, nemluvě o cestě do kopce)
Dočetl jsem se, že Insignia nemá ráda podtáčení pod 2k otáček, že se za chvilku tímto stylem doj*be setrvačník. Jsem totální laik a nerozumím tomu, nevyměním si ani prasklou žárovku, proto se zeptám jestli by do města nebyla z tohoto důvodu a celkově lepší automatická převodovka?

Na auto mám připraveno dát 270-280k kč. Určitě chci motor 2.0cdti 118kw / 120kw

Mám kontakt od kamaráda na jeden bazar ze kterého si jeho tchán nechal taky dotáhnout (ani zálohu nemusel platit, podle slov majitele nekoupí on, prodá jinému) Insignii a majitel seriozní mu nabídl, že zajistí před koupí i prohlídku v Opelu a potom se rozhodne jestli bere nebo ne.

Děkuji za odpověď a je pravděpodobné, že přidám průběhu i další otázky :)


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 0:47:55 
Offline

Registrován: pon 20. srp 2012 20:11:53
Příspěvky: 458
automat / manuál to je len na tebe
2012 118kw áno je v poho, treba meniť tesnenie na sacím koši cca po 120000-150000km , pripadne hadica k intercooleru , ale inak ten motor nemá vlastne nejaké vady. Žije si svoj život ale ako taký sa nekazí ...
Ale ja by som ti poradil ísť do motora B20D 125kw. Teda aj do poface. Len neviem či sa tam zmestís s rozpočtom.

Podtacat nemá rad žiaden moto ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 4:10:59 
Offline

Registrován: ned 24. bře 2019 19:09:17
Příspěvky: 4
Eisy píše:
automat / manuál to je len na tebe

Ale ja by som ti poradil ísť do motora B20D 125kw. Teda aj do poface. Len neviem či sa tam zmestís s rozpočtom.

Podtacat nemá rad žiaden moto ...



Facelift verze se 120kw motorem je špatná ? Nebo je tam nějaký velký rozdil mezi 120 a 125, kromě toho, že ta 125 už je EURO6 hádám. Co koukám mobile.de tak by možná teoreticky se nějaka 125 najít dala, ale reálně to vidím spíš na tu 120kw verzi, 2014-15 rok. Chci vědět co se bude dát najít, ať potom mohu dotyčnému dát info co bych rád "sehnal" :D

Jinak co se týče podtáčení to je samozřejmé. Jen s automatem jsem nikdy nejezdil a aktuálně jsem zvyklí u svojeho hyundai na krátkou převodovku, takže ve městě klidně aj na 5 když je možnost. Takže se možná radši přikláním k automatové verzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 9:40:55 
Offline

Registrován: pon 20. srp 2012 20:11:53
Příspěvky: 458
120kw. No.
Medzi 118 a 120kw nebol veľký rozdiel. Takze platí o ňom to čo o 118. Na 120 sa mi zda že niečo robili s hlavou a vstrekovaním. Teda bude o niečo lepší.
Ale 125 okrem teda toho že je E6 je niekde inde. A dávali ho už ku koncu roka 2015.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 10:29:48 
Offline

Registrován: pon 25. bře 2019 9:51:07
Příspěvky: 1
.


Naposledy upravil Dusdik dne pon 25. bře 2019 13:57:37, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 10:35:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36
Příspěvky: 142
1. osobne nepovazuji u sveho motoru otacky 1500ot/min jako podtaceni. Myslim, ze i konstrukteri pro tyto otacky sladili prevodovku tak,
aby pri techto otackach byla rychlost prave 60/80/100 na IV,V,VI, stupen. Plati to pro mou 103kW verzi, myslim ze silnejsi to maji podobne zprevodovane
ne-li stejnou prevodovku.
2. automat proti manualu je celkem chvalen. https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... &source=hp
3. myslim si, ze stoji za to si priplatit za novejsi Insigni po FL. Vylepseny interier, nevrzajici jako pred FL, zpravidla lepsi vybava
4. myslim si, ze 2.0 103kW neni vubec spatny motor, a pokud bys zrovna nenasel krasny kousek se 120/125kW

_________________
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 13:15:11 
Offline

Registrován: pon 20. srp 2012 20:11:53
Příspěvky: 458
Ako k tomu podtacaniu ak pojdes plynule na 1500 otacok a nebudes z toho akcelerovat (tiez sa da, ak budes len tak steklit plyn) tak v poho. Skor to je myslene na ludi co jazdia na 1500 permanentne a idu z toho plny plyn.
K tomu vrzganiu. Prepac. Tam sa nic nezmenilo aby to prestalo vrzgat. Najvacsi problem bol a stale je stredovy panel, kde je rucna a tam sa nic nezmenilo. To ze to uz akoze riesili a podlepili tvrdili uz v roku 2012.
Ze su vynovene budiky, ano. Len sa
mi zda ze to zalezi od vybavy. Uz okolo navigacie , ovladanie klimat. je to cele ine.
Ale Nestudoval som to presne.
Teraz som presiel z 2012 na FL 2016 uz s 125kw.
Kusok vedla je tema s porovnanim jedn. MY. tam nakuknite.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: pon 25. bře 2019 14:17:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36
Příspěvky: 142
U me Insignie sporadicky podle teploty vrze neco v oblozeni spolujezdcovych dveri. Kdyz od volantu natahnu ruku a pritlacim tapecirunk, tak to prestane. Uz jsem mel rozebrane madlo, zkontroloval prichyceni i sroubu pod packou otevirani dveri a dal to neresim. To je aktualne jedina vec, ktera mi v interieru vrze. Obcas. Zadna tragedie.
Jinak ticho, da se rict, ze absolutni, i na nerovnostech. Podle vice recenzi o verzi pred FL, ktere jsem cetl, bylo ruzne drnceni v interieru casto zminovano. Proto jsem soudil, ze doslo ke zlepseni a Opel na tom zapracoval. Vlastni zkusenost s verzi pred FL nemam.

_________________
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: sob 06. dub 2019 13:48:50 
Offline

Registrován: ned 24. bře 2019 19:09:17
Příspěvky: 4
co si myslíte o tomto https://www.aaaauto.cz/cz/opel-insignia/car.html?id=252109567#make=90&model=1869&ymin=2011&pmax=300000&powerfrom=103&promo=gm. Rozhoduju se, jestli hledat do těch 280k nějaky dobrý rok 2014 po Faceliftu nebo vzít starší kus a ušetřit popř. dat hned nějaké opravy jako rozvody atd.

Popř.
https://www.aaaauto.cz/cz/opel-insignia ... erfrom=103

zdá se mi celkem malá cena na to auto.
Zajímá mě názor jestli to vypadá "dobře" nebo mám počkat co mi bude schopný známý sehnat v zahraničí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Další co kupuje Insignii
PříspěvekNapsal: sob 06. dub 2019 15:14:37 
Offline

Registrován: stř 31. říj 2018 22:19:03
Příspěvky: 116
Tak tu není o čem uvažovat, jasně ta z 2014 :)

_________________
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz