Čerpadlo VECE 2.2dti GTS

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ozziak
Příspěvky: 54
Registrován: 10 bře 2011, 18:37
Bydliště: Ostrava

Čerpadlo VECE 2.2dti GTS

Příspěvek od ozziak »

Tak a je to tady! Jel jsem ke známýmu mechanikovi na bežnej servisek a už jsem neodjel! Přijel jsem k němu před dílnu a od tý doby to už nechytlo! Známe čerpadlo odešlo! Bylo mi řečeno ,že se to nerepasuje a starší by mohlo bejt někde v Praze okolo 8-10 tis +3000 práce +asi 1000 přehrání soft. Má s tim někdo aktuální zkušenost? Moc se mi do toho nechce, protože moje VECE 2004 má teď hodnotu už en okolo 40k a investice 13k je proste kopec! Diky za jakoukoli odpověď.
Reklama
 

alzafir
Příspěvky: 129
Registrován: 22 dub 2012, 20:50
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS

Příspěvek od alzafir »

No a co to píše za chyby? Dost možná jde jen o snímač otáček čerpadla, to se dá udělat i na autě, nejčastější závada těchto čerpadel.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Uživatelský avatar
ozziak
Příspěvky: 54
Registrován: 10 bře 2011, 18:37
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS

Příspěvek od ozziak »

jj můj mechoš je velmi zdatný:-) To byla jedna z prvních věcí co odzkoušel...dal tam nový snímač, ale nic.. prošel vše, co ho napadlo, ale pak už si nevěděl rady a odtáhl to na podvalu ke svým známým do Oplu... tam zjistili podle diagnostiky, že je čerpadlo v háji. Přesné znění těch chyb už si nepamatuju. Takže mi bylo řečeno, že tyhle čerpadla to dělají běžně a prostě odejdou bez varování. Prý jich je málo, ale nějaké našli v Praze za nějakých 8-10 tis. +prácička+přehrání soft atd takže mi řekli nějakých 12-14tis a to je staré čerpadlo!!! co teď sakra s tím, když auto jsem chtěl v nejbližší době pustit za 40?! jsem z toho akorát pěkně nas....
Uživatelský avatar
ozziak
Příspěvky: 54
Registrován: 10 bře 2011, 18:37
Bydliště: Ostrava

Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS

Příspěvek od ozziak »