Právě je stř 22. kvě 2019 7:32:20





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
PříspěvekNapsal: pon 01. zář 2014 20:21:40 
Offline

Registrován: pon 01. zář 2014 19:40:14
Příspěvky: 1
Zdar borci, chci se s vámi podělit o mojí zkušenost s EGR na mojí Astře H 1.3 CDTI, najeto 133 500 km.Nejprve proč jsem se do toho pustil.Auto mám 4 roky a kromě provozních věcí nebylo potřeba cokoli měnit.Nic méně cca před 2 měsíci začalo auto po studeném startu docela slušně kouřit jak TDI od škodovky upozorňuji, že auto má funkční filtr částic :shock: .I když auto nic nehlásilo rozhodl jsem se pro sadu žhavících svíček, vyměnil, ale žádná změna.Když jsem to konzultoval v Opelu, kde auto léta servisuji, bylo mi řečeno ,že je zřejmě přidřený vstřik ať to neřeším :o .Tak jsem to neřešil až to jednoho dne tak nějak přestalo.Říkám si super problém vyřešen.Takhle jezdím cca měsíc, když v tom motor celkem citelně ztrácí výkon až jsem jednou málem nedojel domů(bydlím na kopci a Astra v kopci na 1 jela sotva 10 km/h).Nějak se dokodrcal a vymýšlel co s tím - teď bych rád poděkoval všem co přispívají do fóra, moc mi to pomohlo.Takže jsem se vrhnul na kompletní rozborku sání a dal se do čištění foto snad mluví za vše.Rozhodl jsem se, že zkusím EGR kompletně zaslepit.A světe div se auto nic nepozná a jede to jak píchlá svině :D .Ještě se chystám na chemické čištění přípravkem BG care, mělo by to odstranit nánosy na ventilem a vyčistit vstřiky, tak se budu těšit.Každopádně auto nádhlerně akceleruje a jde i rychle vytáčet.Rozhodně doporučuji.


Přílohy:
IMG_20140831_081052.jpg
IMG_20140831_081052.jpg [ 70.57 KiB | Zobrazeno 1609 krát ]
IMG_20140830_174001.jpg
IMG_20140830_174001.jpg [ 102.65 KiB | Zobrazeno 1609 krát ]
IMG_20140830_170712.jpg
IMG_20140830_170712.jpg [ 68.14 KiB | Zobrazeno 1609 krát ]
Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
PříspěvekNapsal: čtv 04. zář 2014 6:38:57 
Offline

Registrován: ned 15. zář 2013 21:05:50
Příspěvky: 47
Můžu se zeptat k tý jednatrojce CDTI, kde a čím jsi zaslepil ten EGR ventil? Rád bych to provedl také. Mám Corsu 1.3 CDTI, stejný motor jen 55 kw.....

_________________
Corsa D 1,3 CDTI, rok 2007 model 2008, 55 kW chipem přidáno 20% výkonu navíc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
PříspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 9:34:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. zář 2014 22:19:17
Příspěvky: 8
Bydliště: Plzeň
Taky jsem i víkendu čistil EGR a zdá se že to hodně pomohlo. Bylo v tom sajrajtu jak na*ráno, ale Mafra v neředěné formě společně se zubním kartáčkem si s tím poradili. Motor se chová lípe, jde rychleji za plynem, a dost mě udivila spotřeba - klesla o skoro 2 litry a to jsem se cestou zpět nestyděl,jel jsem na spotřebu, ale zase jsem asi 3x předjížděl takže napohodu.


Přílohy:
Poznámka: EGR před (fotku PO nemám :) ale byl jako nový...:P
20140927_115426.jpg
20140927_115426.jpg [ 184.73 KiB | Zobrazeno 1530 krát ]
Poznámka: Spotřeba cestou z chalupy po čištění
20140927_203616.jpg
20140927_203616.jpg [ 172.26 KiB | Zobrazeno 1530 krát ]
Poznámka: Spotřeba cestou na chalupu
20140927_203626.jpg
20140927_203626.jpg [ 163.93 KiB | Zobrazeno 1530 krát ]

_________________
Opel Vectra C 2008 1,9 CDTi 110Kw Automat - MKJ, MVK, Rspb B, 2x CCD, GPS locator, Navi, Parkpilot, 3Mpix CCD reverse cam atd... OP Com fukční i REC :) Kdo by měl zájem tak SZ :)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vyčištění EGR ventilu - diesel
PříspěvekNapsal: čtv 20. zář 2018 20:55:46 
Offline

Registrován: ned 09. zář 2018 17:33:33
Příspěvky: 5
Ahoj,

chystám se taky vyčistit EGR a vířivý klapky ale potřebuji pár rad.

Proto aby se člověk dostal k vířivým klapkám je potřeba odpojit podtlakové hadičky od čerpadla a jak je pak při montování zpět ovzdušním? Zapojit k čerpadlu a u vstřiků nechat povolený a startovat nebo nafta spadne až do nádrže a je potřeba ji natáhnout až z nádrže zpět do čerpadla? Tím pádem žádný stratování jelikož by mohlo dojít k zničení čerpadla?

Pod vířivýma klapkama je taky bordel ale jak to kdo z vás čistil aby saze nenapadaly do motoru? Starej vysavač či jak? Je to již blok motoru, kterej nejde sundat tak nevím jak to správně provést. Teda takhle sundat jde všechno ale asi to nikdo nedělá kvůli vyčištění sazí, který se dostali do sání z EGRu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz