EGR kabeláž
Napsal: 22 lis 2015, 00:14
Zdravim pánové, mám corsu b 1.2 16v rv.99. Mel jsem dvě závady. 1) studený start byl chaos. Volnobeh kolosal a motor s postupným ubyvanim otáček zhasl. Při přidání plynu šli otáčky taky dolu. Po zahřátí cca na 50° bylo vše OK. 2) Po zahřátí k 90° nastala druha. Při jízdě, ve větším zaberu, ( kopec, plny auto, rychle plny plyn) se rozsvítila kontrolka motoru a opadla část výkonu.
Váha vzduchu v pořádku, lmbda také, EGR funkční a zaslepené, čidla i vše ostatní ok, čištěna klapka i se vším příslušenstvím.
Žádná změněna, pak jsem si všiml pokroucenych kabelu u EGR. Po jejich výměně ( 5cm drátů, čokoláda, piny) je první závada odstraněna. Ta druha, kontrolka teď svítí stale a opad výkonu v daných případech je nižší, někdy si toho ani nevšimnu. Mám dojem že jsem zaměnil dva dráty k EGR. Potřeboval bych schéma jeho zapojeni a také by se hodila fotka nebo popis barev drátu k EGR ( pokud jsou u všech stejně ve výrobě usnadní to práci). Hledal jsem všude možně a všechny opravy a testy jsem dělal podle teto stránky. Dekuji předem za pomoc.
Váha vzduchu v pořádku, lmbda také, EGR funkční a zaslepené, čidla i vše ostatní ok, čištěna klapka i se vším příslušenstvím.
Žádná změněna, pak jsem si všiml pokroucenych kabelu u EGR. Po jejich výměně ( 5cm drátů, čokoláda, piny) je první závada odstraněna. Ta druha, kontrolka teď svítí stale a opad výkonu v daných případech je nižší, někdy si toho ani nevšimnu. Mám dojem že jsem zaměnil dva dráty k EGR. Potřeboval bych schéma jeho zapojeni a také by se hodila fotka nebo popis barev drátu k EGR ( pokud jsou u všech stejně ve výrobě usnadní to práci). Hledal jsem všude možně a všechny opravy a testy jsem dělal podle teto stránky. Dekuji předem za pomoc.
