Stránka 1 z 1
při ochlazení nestartuje
Napsal: 13 pro 2013, 21:31
od demonix
mam problem když venku přituhne tak to nestartuje jakmile dám pod auto ohřívač tak po 10 min chytne při teplotě nad 2+ stupně chytá bez problému jsou nové svíčky elektrika k nim je dobrá ,palivovej filtr je novej ,baterka dobrá,v naftě je i nemrznoucí směs .a už si nevim rady prosím o radu je to opel vivaro 1.9di 2003 děkuji

Re: při ochlazení nestartuje
Napsal: 13 pro 2013, 22:00
od denny
Jaký je tlak na railu?Co přepady ze vstřiků?Nepouští nějaký zpět?
Opravdu ten vůz žhaví?Jde do svíček napětí?
Jdou na live datech do jednotky správné informace?Třeba o skutečné teplotě motoru?
Vím,že mé dotazy se ti zdají divné,ale na tento problém asi budeš potřebovat docela dobře vybavenou dílničku.
System common rail dělat a testovat někde bez vybavení moc ani nejde.
U Renaultových motorů je velmi častý problém se vstřikovacími ventily ,vysokotlakým čerpadlem a regulačním ventilem railu.
Bohužel ani demontáž vstřikovacích ventilů nikdy není normální ,u 99% vozů jsou po 120000 tak zaoxidované v hlavě,že je problém je vyjmout i hydraulickým specielním nářadím.Musejí se dokonce i celé odfrézovat.Nejhorší je ventil 2.válce-tam totiš kape voda z nasávače v kapotě přímo na nej.
Fakt lahůdkový motor.
Re: při ochlazení nestartuje
Napsal: 14 pro 2013, 16:28
od demonix
svíčky jsou nové a elektriku mi měřily v servisu co se týče vstřiku ty tam jsou dávaný z léta když mi dávaly novej motor takže se mněřily ty vstřiky když byly venku .nemůze to bejt nějaké čidlo nebo relé ?díky
Re: při ochlazení nestartuje
Napsal: 14 pro 2013, 18:52
od denny
Šel bych po tom žhavení a tlaku v railu.
Taky jsem už zažil sice nové žhaváky,ale špatně objednané z netu a byly o 7 mm kratší,tak pak ani nedosáhly do spalovacího prostoru.