Stránka 1 z 1
Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw - HELP
Napsal: 30 čer 2012, 11:16
od milhauzz
Zdravím,diagnostika mi hlásí chybu : P0234 Regulace tlaku preplňování/odchylka regulace kladná.
Málo plní turbo,které je plně funkční ale,auto ujede cca 300 m super,pak přestane jít turbo a jede tak na 80%. Po chcípnutí a nastartování opět. Chybu jsme smázli,a našli jednu prasklou podltak.hadičku,výměna,ale zase to pak "spadlo".
Mechanik mi říká,že to může dělat tady ta věc,co přidávám na fotce(nějaký elektroventil),nebo co je to odborně a co to tak stojí prosím vás,neví někdo ???
Díky za help.
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 30 čer 2012, 11:17
od milhauzz
Další pics
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 30 čer 2012, 16:48
od ernst
ventilem to asi nebude to by ti auto nejelo na plnej výkon pořád... (ani těch 300m ) každopádně můžeš jej změřit (při nastartovaném motoru by měl cvakat, nemusí být slyšet ale když na něj dáš ruku tak to ucítíš )
zkus zkontrolovat všechny podtlaky včetně vedení k posilovači brzd,
dále zkontroluj funkci regulace turba - v hadičce co k němu vede vytvoř podtlak, měla by se hýbat hřídelka ovládání naklápění lopatek
někde v sání (až za turbem) by mělo být čidlo tlaku (přeplnování) , to proměřit vyčistit, případně od někoho pujčit a vyzkoušet
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 30 čer 2012, 22:39
od lubaan
Čau.
Tim ventilem to klidně bejt může.Měl jsem s nim taky problém.
Ten ventil jsem rozebral a vyčistil.Uvnitř to bylo pěkně zadělaný a pístek nemoh běhat.Ten bordel se tam časem dostane přes odvětrávací sítko-to je tam malá černá krabička na tom ventilu.
Problém je,že už ten ventil nezavřeš tou původní objímkou protože jí zničíš.Já musel vyrobit novou pomocí velký podložky a dvou šroubů a bílou a černou část ventilu jsem spojil dohromady pomocí týhle klemy.Od tý doby problém s plnícím tlakem nemam.
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 28 črc 2012, 14:34
od milhauzz
ernst píše:ventilem to asi nebude to by ti auto nejelo na plnej výkon pořád... (ani těch 300m ) každopádně můžeš jej změřit (při nastartovaném motoru by měl cvakat, nemusí být slyšet ale když na něj dáš ruku tak to ucítíš )
zkus zkontrolovat všechny podtlaky včetně vedení k posilovači brzd,
dále zkontroluj funkci regulace turba - v hadičce co k němu vede vytvoř podtlak, měla by se hýbat hřídelka ovládání naklápění lopatek
někde v sání (až za turbem) by mělo být čidlo tlaku (přeplnování) , to proměřit vyčistit, případně od někoho pujčit a vyzkoušet
Ventilem to právě bylo,stačilo vyměnit a auto letí zase jako za mlada

. . .
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 29 zář 2015, 19:09
od vectra19cdti
Zdravim,
chcem sa opytat, ci tento ventil moze sposobovat aj ti ze auto do 2000 otaciek ide lenivo??? A co taky ventil stoji???
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 02 říj 2015, 06:46
od alzafir
Určitě může, jenže to nemusí být jen tím. Zkontroluj a proměř podtlakovou cestu, jestli se neztrácí podtlak v systému. A ventil se dá otestovat opcomem.
Re: Regulace tlaku přeplnování / VECTRA C 1.9 Cdti 110 Kw -
Napsal: 02 říj 2015, 18:47
od vectra19cdti
som sa troška obzeral, a všimol som si že mam prasknuty intercooler, takže môže to spôsobovať ten intercooler?? že auto je lenive do tych 2000 otačok???