vectra 2.0dti špatné starty...
Napsal: 20 úno 2011, 19:39
rok -auto 98
motor 99
Poté co odešlo čerpadlo byl vyměněn motor,od té doby chytá studený motor špatně,dal jsem nové žhavičky i žh.relé,při zapnutí zap. žhaví jen tak 2s tak před startem odpojuji čidlo teploty které bude nejspíš k.o.,pak to žhaví dlouho,po 2 dnech se auto jen obtížně startuje,přetěsnil jsem hadice na filtru a dotáhl na čerpadle,nic jiného snad na autě není?
Dovybavil jsem auto balónkem na ruční čerpání nafty,před studeným startem musím načepovat balonkem a pokud mi ještě někdo při startování nemačká tak by ani nechytla.
teplý motor chytne celkem dobře.
Po výměně motoru se motor chová neochotně do 2tis otáček takže je s ním radost se rozjíždět,v autě je původní říd.jednotka z roku 98 jednotku k motoru mám ale kvůli klíčku to musím někam zavézt ani nevím kam,oba motory jsou 2,0dti vzhledem identické ale prý by jednotky mohly být rozdílné děkuji za každou odbornou radu,Kubajs
motor 99
Poté co odešlo čerpadlo byl vyměněn motor,od té doby chytá studený motor špatně,dal jsem nové žhavičky i žh.relé,při zapnutí zap. žhaví jen tak 2s tak před startem odpojuji čidlo teploty které bude nejspíš k.o.,pak to žhaví dlouho,po 2 dnech se auto jen obtížně startuje,přetěsnil jsem hadice na filtru a dotáhl na čerpadle,nic jiného snad na autě není?
Dovybavil jsem auto balónkem na ruční čerpání nafty,před studeným startem musím načepovat balonkem a pokud mi ještě někdo při startování nemačká tak by ani nechytla.
teplý motor chytne celkem dobře.
Po výměně motoru se motor chová neochotně do 2tis otáček takže je s ním radost se rozjíždět,v autě je původní říd.jednotka z roku 98 jednotku k motoru mám ale kvůli klíčku to musím někam zavézt ani nevím kam,oba motory jsou 2,0dti vzhledem identické ale prý by jednotky mohly být rozdílné děkuji za každou odbornou radu,Kubajs