Astra H Caravan - Fénix z popela
Napsal: 01 srp 2022, 12:49
				
				Bez pár dnů je to přesně 12 let, co jsem zde na foru psal svůj radostný příběh o výběru auta a následném nákupu naší Astry H Caravan. Od té doby uplynula spousta času. Astra léta velmi dobře a spolehlivě sloužila jako rodinný vůz, jako vůz na nejedno stěhování, cca 6 let jako firemní vůz na rozvoz dortů a nakonec jako vůz pro přepravu nářadí a závorových systémů. Za tu dobu Astra utržila nejeden šrám a cca třikrát byla tažena na laně do servisu. Dnes má Astra najeto 333.500 km, spotřebu 4,5l/100km, nežere olej a díky pravidelné péči byla vždycky spolehlivým parťákem pro všechny myslitelné potřeby a situace. To auto jsem si velmi oblíbil a ikdyž jsem poslední rok jako daily jezdil s Astrou J GTC (hezké svezení, ale nyní je již prodána), nikdy jsem neladil s myšlenkou, že bych Astru H poslal za pár kaček pryč nebo nechal rozmontovat na náhradní díly. Právě naopak. Přišel čas jí za léta tvrdé a spolehlivě odvedené práce poděkovat a dát jí přesně to, co si zaslouží. 
Jinými slovy, rozhodl jsem se trochu ji poladit a přetvořit ke svému ideálnímu obrazu tohoto auta. Na exterieru, v interieru, na podvozku a samozřejmě pod kapotou. Níže uvádím přibližný seznam úprav, které chci realizovat a v tomto vlákně je všechny budu postupně dokumentovat. Pokud by někoho zajímal začátek mojí pouti s touto Astrou, tak jak jsem ho popsal v dřívějším vlákně (pod nickem Firebird), přikládám odkaz:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... f=41&t=816
Seznam plánovaných úprav
Interier:
- středová konzole a ovladače na volantu v barvě Piano Black (Cosmo)
- prošívané kožené tapecírungy dveří (Cosmo)
- lišty předních dveří, madla předních dveří, lišta palubní desky, čelo ovl. panelu světel ve vzoru Carbon Fiber
- přední a zadní sedačky v polokůži (Silver Alpha cloth/Morrocana, Charcoal)
- vyhřívání předních sedaček
- tovární loketní opěrka
- kožený volant OPC Line
- řadicí páka OPC Line
- hliníkové pedály OPC Line
- LED-podsvícené značení na prazích
- osvětlení prostoru pro nohy
- budíky na palubní desku - teplota oleje, tlak oleje, plnící tlak
Audio a elektro:
- odhlučnění interieru (podlaha, strop, dveře, podběhy, motor. prostor)
- 7" Android systém s plnou integrací na systém vozu (klimatizace, provozní info, servisní info, atd.)
- Hi-Res audio (ext. zesilovač, DSP, 3-pásmové respro, subwoofer)
- systém hlídání mrtvého úhlu
- alarm
- GPS lokátor
Exterier:
- přední nárazník OPC
- prahy, spoiler zad. nárazníku, spoiler 5. dveří OPC LIne
- nové kryty předních světel, UV ochrana lakem
- Angel Eyes na přední světla
- dynamické blinkry na přední světla
- xenony
- dynamické boční blinkry
- dynamické blinkry do zrcátek
- eletricky skládaná boční zrcátka
- lehké zatmavení zadních světel
- chromové hagusy
- chromové lišty bočních oken
- časem celo-wrap do jiné barvy (možná, lak je prostě lak )
 )
Podvozek:
1. fáze - nové tlumiče, nové pružiny
2. fáze - snížené pružiny Eibach
3. fáze - stavitelný podvozek K&W v1
nové přední/zadní brzdy Brembo (destičky, děrované kotouče, třmeny - červený lak)
- 18" kola Japan Racing JR18
Motor:
- odlučovač oleje
- lehký chip Stage 1 (cca 110 hp / 240 Nm), následně Stage 2 (cca 140 hp / 280 Nm)
- plastové prvky motoru do vzoru Carbon Fiber
Aktuální stav:
			Jinými slovy, rozhodl jsem se trochu ji poladit a přetvořit ke svému ideálnímu obrazu tohoto auta. Na exterieru, v interieru, na podvozku a samozřejmě pod kapotou. Níže uvádím přibližný seznam úprav, které chci realizovat a v tomto vlákně je všechny budu postupně dokumentovat. Pokud by někoho zajímal začátek mojí pouti s touto Astrou, tak jak jsem ho popsal v dřívějším vlákně (pod nickem Firebird), přikládám odkaz:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... f=41&t=816
Seznam plánovaných úprav
Interier:
- středová konzole a ovladače na volantu v barvě Piano Black (Cosmo)
- prošívané kožené tapecírungy dveří (Cosmo)
- lišty předních dveří, madla předních dveří, lišta palubní desky, čelo ovl. panelu světel ve vzoru Carbon Fiber
- přední a zadní sedačky v polokůži (Silver Alpha cloth/Morrocana, Charcoal)
- vyhřívání předních sedaček
- tovární loketní opěrka
- kožený volant OPC Line
- řadicí páka OPC Line
- hliníkové pedály OPC Line
- LED-podsvícené značení na prazích
- osvětlení prostoru pro nohy
- budíky na palubní desku - teplota oleje, tlak oleje, plnící tlak
Audio a elektro:
- odhlučnění interieru (podlaha, strop, dveře, podběhy, motor. prostor)
- 7" Android systém s plnou integrací na systém vozu (klimatizace, provozní info, servisní info, atd.)
- Hi-Res audio (ext. zesilovač, DSP, 3-pásmové respro, subwoofer)
- systém hlídání mrtvého úhlu
- alarm
- GPS lokátor
Exterier:
- přední nárazník OPC
- prahy, spoiler zad. nárazníku, spoiler 5. dveří OPC LIne
- nové kryty předních světel, UV ochrana lakem
- Angel Eyes na přední světla
- dynamické blinkry na přední světla
- xenony
- dynamické boční blinkry
- dynamické blinkry do zrcátek
- eletricky skládaná boční zrcátka
- lehké zatmavení zadních světel
- chromové hagusy
- chromové lišty bočních oken
- časem celo-wrap do jiné barvy (možná, lak je prostě lak
 )
 )Podvozek:
1. fáze - nové tlumiče, nové pružiny
2. fáze - snížené pružiny Eibach
3. fáze - stavitelný podvozek K&W v1
nové přední/zadní brzdy Brembo (destičky, děrované kotouče, třmeny - červený lak)
- 18" kola Japan Racing JR18
Motor:
- odlučovač oleje
- lehký chip Stage 1 (cca 110 hp / 240 Nm), následně Stage 2 (cca 140 hp / 280 Nm)
- plastové prvky motoru do vzoru Carbon Fiber
Aktuální stav:
 Kazdopadne zacal bych svetly, skoro bych se bal s tim jezdit v noci.
 Kazdopadne zacal bych svetly, skoro bych se bal s tim jezdit v noci. 
 Už mám doma přední kryty, UV lak, Angel Eyes a dynamické blinkry z Aliexpressu, tak to budu pomalu skládat dohromady. Co se ladění tyče, nejsem žádnej závodník, ale s tim autem chci ještě pár let jezdit a prostě cejtim, že mu to dlužim (a sobě taky
 Už mám doma přední kryty, UV lak, Angel Eyes a dynamické blinkry z Aliexpressu, tak to budu pomalu skládat dohromady. Co se ladění tyče, nejsem žádnej závodník, ale s tim autem chci ještě pár let jezdit a prostě cejtim, že mu to dlužim (a sobě taky   ). Ekonomická stránka tohoto projektu je určitě diskutabilní, ale když je to srdcovka, tak prostě musíš...
 ). Ekonomická stránka tohoto projektu je určitě diskutabilní, ale když je to srdcovka, tak prostě musíš...  
