Kmitanie riadiacej paky.
Napsal: 15 lis 2021, 18:08
Zdravim.prosim o radu,
Astra f benzin 1,6 55 kw motor x16SZR.
Pri jazde volne kmita rychlostna paka, smerom dopredu a dozadu.Najviac na 3 stupni,po zosliapnuti plynoveho pedalu sa paka rozkolise ,akoby sa drzala len na nejakej gume alebo pruzine,pocut aj jemny kmitavy zvuk.
Vymenil som silentblok prevodovky sice nie je novy ale vyzera byt v poriadku je z auta ktore malo o 100 tisic km menej,vyzeral ovela lepsie ako ten moj povodny,ale ani ten stary nebol uplne zly by som povedal..Vymenil som celu mechaniku od prevodovky az smerom k riadiacej tyci ktora je v karoseriI.Problem ten isty.Ta moja mechanika bola maximalne volna rozlietana.Predene silentbloky sa mi tiez nezadaju byt zle,,Napada ma uz len tesniaci prstenec ktory je v karoserii pod gumou v priestore motora na riadiacej tyci a potom tesniaci prstenec vo vnutri na druhej strane tyce,,ktory je vidiet ak dam manzetu dole.Vidim tam 2 praskliny ale nic nechyba,na tom tesniacom kruzku, nebeha to nejako vo vnutri auta,naopak ten druhy koniec tyce v priestore motora mi pripada velmi volny pod tou gumou,tam som ale nepozeral,ale velmi to beha co podla mna aj ma..Ine uz len prevodovka?Rychlosti idu hladko ZIADEN PROBLEM NEVIDIM,KAZDA RADA DOBRA VDAKA..
Astra f benzin 1,6 55 kw motor x16SZR.
Pri jazde volne kmita rychlostna paka, smerom dopredu a dozadu.Najviac na 3 stupni,po zosliapnuti plynoveho pedalu sa paka rozkolise ,akoby sa drzala len na nejakej gume alebo pruzine,pocut aj jemny kmitavy zvuk.
Vymenil som silentblok prevodovky sice nie je novy ale vyzera byt v poriadku je z auta ktore malo o 100 tisic km menej,vyzeral ovela lepsie ako ten moj povodny,ale ani ten stary nebol uplne zly by som povedal..Vymenil som celu mechaniku od prevodovky az smerom k riadiacej tyci ktora je v karoseriI.Problem ten isty.Ta moja mechanika bola maximalne volna rozlietana.Predene silentbloky sa mi tiez nezadaju byt zle,,Napada ma uz len tesniaci prstenec ktory je v karoserii pod gumou v priestore motora na riadiacej tyci a potom tesniaci prstenec vo vnutri na druhej strane tyce,,ktory je vidiet ak dam manzetu dole.Vidim tam 2 praskliny ale nic nechyba,na tom tesniacom kruzku, nebeha to nejako vo vnutri auta,naopak ten druhy koniec tyce v priestore motora mi pripada velmi volny pod tou gumou,tam som ale nepozeral,ale velmi to beha co podla mna aj ma..Ine uz len prevodovka?Rychlosti idu hladko ZIADEN PROBLEM NEVIDIM,KAZDA RADA DOBRA VDAKA..