Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 745
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
No už jak jsme tam přijeli bylo to nalepeno a ma to nalepeno každé jejich prodané auto. ANO půjde to dolů, jak se bude lepit PPF fólie. Podznačníky dolů a SPZ bez rámečku. Pak mě čeká částečné rozebrání interiíeu na protažení kabeláže pro zadní kameru a vše dolatit z krabic co jsem nakoupil
. nalepit lišty prahů apod.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
- Herr Blitz
- Příspěvky: 225
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Já bych řval jak prokopnutej! Když jsem ještě kupoval auta v Hyundai Centru Praha, tak všichni věděli, že na autě pro mě nesmí být ani jedna samolepka (ani na karoserii, ani na sklech) a podložky pod SPZ jsem jim dodával svoje bez popisu
.
Na Spořilově jsem jim to před převzetím Elsy zapomněl říct, ale tam bylo jen pár písmenek na blatnících a ty šly dolů hned jak jsme přijeli domů
.
Astra je nádherná, ale já můžu oči nechat na těch garážích - to je prostě bomba!!!
Ať Ti Astřička dělá radost jako ty přechozí
Na Spořilově jsem jim to před převzetím Elsy zapomněl říct, ale tam bylo jen pár písmenek na blatnících a ty šly dolů hned jak jsme přijeli domů
Astra je nádherná, ale já můžu oči nechat na těch garážích - to je prostě bomba!!!
Ať Ti Astřička dělá radost jako ty přechozí
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 745
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Díky moc, ty garáže jsou kousek od nás a jsem za to rád, hned to zlepší náladu, když se zrovna nedaší. No věřím, že Astra nám bude sloužit dobře a za to dostane tu nejlepší péči. jako všechny naše vozy. Ted pracujeme na místě, kde se o tyto naše skvosty budeme starat nadále. Proto nás čeká mnoho práce
.
Jinak dnes brzy ráno, jeětě nešli semafory, tak to Astra do práce zvládla s mírného kopce komplet na elektřinu a co celých 3 km.
Jinak dnes brzy ráno, jeětě nešli semafory, tak to Astra do práce zvládla s mírného kopce komplet na elektřinu a co celých 3 km.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Pak poreferuj jak ses s tim motorem szil. Je to jiny nez klasicky spalovak, clovek musi vic predvidat, pokud chce jezdit ekonomicky 
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 745
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
To máš naprostou pravdu, je to hodne o předvídavosti. Mám tu první zjištění, včem se liší Astra L pouze spalolovací motoe a Mild Hybryd.
Je mi jasné, že brzdy si ještě sednou po ujetí cca 1000 km.
Astra L - spalovací motor 1.2 Turbo = reakce na brzdový pedál je zcela jiný a i brzdy jsou lehce akresivnější.
Astra L - 1.2 Turbo (3 generace) Mild Hybryd = Zde tím, jak člověk dá nohu s plynu ihned auto začne rekuperovat a vlastně brzdit a zde pak brzdový pedál skoro není potřeba při dobrém načasování vůbez sešlapovat. Pokud na něj, přesto potřebujete šlápnout, tak brzdy nejsou tak ostře. Řekl bych, že je potřeba použíti větší sílu na brzdový pedál.
Takové mám nejnovější zjištění.
Je mi jasné, že brzdy si ještě sednou po ujetí cca 1000 km.
Astra L - spalovací motor 1.2 Turbo = reakce na brzdový pedál je zcela jiný a i brzdy jsou lehce akresivnější.
Astra L - 1.2 Turbo (3 generace) Mild Hybryd = Zde tím, jak člověk dá nohu s plynu ihned auto začne rekuperovat a vlastně brzdit a zde pak brzdový pedál skoro není potřeba při dobrém načasování vůbez sešlapovat. Pokud na něj, přesto potřebujete šlápnout, tak brzdy nejsou tak ostře. Řekl bych, že je potřeba použíti větší sílu na brzdový pedál.
Takové mám nejnovější zjištění.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Herr Blitz
- Příspěvky: 225
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Předpokládám, že naladění bude podobné jako v PHEV - na začátku chodu pedálu vlastně jen zintezivňuješ rekuperaci, až pak to dojde na samotné brzdy a vyžaduje trochu cviku najít to místo kam až je to rekuperace a odkud už ne
. Ale dá se to naučit celkem rychle
.
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 745
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Jak jsem měl Astru L půjčenou v srpnu na týden, tak tam se mi to nezdálo, že to brzdění je jiné. Je pravda, že daná Astra měla za sebou 5000km a tak možná se to lehce ještě změní.
Včera mě dost pobavilo, jak se uchycuje rezerva v kufru auta. Byla to dobrá maturita
. Nakonec se to povedlo. Teď ještě demontovat gumové kryty pedálů a změna na chrom verzi. No snad se to povede a hlavně demontáž odkládací podložky pro levou nohu a náhrada za chrom. Ta by měla být nacvaknuta.
Štít řidiče nastaven, teplota vody, otáčky motoru. Nastaven vlastní profil v autě a teď si budu zkoušet uvítací nastavení. Velmi chválím jednoduchost nastavení, při vytvoření profilu bylo za pár min hotovo.
Za poslední 2 dny mě zastavilo 5 lidí, zda se mohou podívat na auto, řekl bych, že je to magnet, hlavně u práce nechtěli někteří věřit, že toto je Opel ze předu je černý znak, tak je to složité poznat.
No kolem rezervniho kola je ještě mnoho místa, tak plánují si vyrobit organizér na drobné věci. Podle mě by tam mohl vést i hasičak. Jinak nevím kde ho v kufru dat. Astra J měla 2 háčky na které se to dalo zavěsit, zde to nejde. Dokoupil jsem vesty pro 4 cestující, ať splňují pravidla některých států.
Včera mě dost pobavilo, jak se uchycuje rezerva v kufru auta. Byla to dobrá maturita
Štít řidiče nastaven, teplota vody, otáčky motoru. Nastaven vlastní profil v autě a teď si budu zkoušet uvítací nastavení. Velmi chválím jednoduchost nastavení, při vytvoření profilu bylo za pár min hotovo.
Za poslední 2 dny mě zastavilo 5 lidí, zda se mohou podívat na auto, řekl bych, že je to magnet, hlavně u práce nechtěli někteří věřit, že toto je Opel ze předu je černý znak, tak je to složité poznat.
No kolem rezervniho kola je ještě mnoho místa, tak plánují si vyrobit organizér na drobné věci. Podle mě by tam mohl vést i hasičak. Jinak nevím kde ho v kufru dat. Astra J měla 2 háčky na které se to dalo zavěsit, zde to nejde. Dokoupil jsem vesty pro 4 cestující, ať splňují pravidla některých států.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.