Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Pokud kupujete nebo už jste koupili, podělte se o zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
J@ck
Příspěvky: 166
Registrován: 04 dub 2020, 12:54

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od J@ck »

pavelekv@seznam.cz píše: 25 bře 2021, 22:23 Nejvíce soupeří s Mondeem (tady je ale velké mínus ten jejich prokletý powershift) a Toyota Avensis (zde je celkově jen manuál).
Každopádně k vozidlu koupím hned rakev na střechu. Jde o to, kolik místa je pro posádku a aby se něco vešlo do kufru. Musí to být větší než Octávia. Spíše blíže k SuperB... :D
Pokiaľ dovolíš, prispejem "svojí troškou do mléjna", ale nikomu svoj názor a pohľad na svet nevnucujem:
- osobne by som vypustil Mondeo, rozhodoval by som sa medzi Avensisom alebo Insigniou. Kolega má Avensis, ale benzínovú, je s ňou spokojný, aj čo do spoľahlivosti a aj veľkosťou priestoru všeobecne (má 3 vnúčata, tak pri ceste na chatu potrebuje toho veľa naložiť), no nikdy nezabudne podotknúť, že mu moja Astra J (notchback - sedan) pripomína "malú" Insigniu, ktorá sa mu viac páči.
(odkaz na recenziu na spomínanú Toyotu https://www.topspeed.sk/jazdenky/test-j ... 2009/12648).
Ja by som išiel radšej do Insignie - niekde som včera či predvčerom čítal nové hodnotenie jazdeniek (neviem to teraz nájsť) a Insa figurovala na popredných miestach v strednej triede a aj vzhľadovo (vonkajšok aj interiér) sa Avensis na Insigniu nechytá.
Opel Astra J 1.6 Cosmo - Notchback
Reklama
 

Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Marek L »

Občas se prostě vybočí z tématu, ok, ale pánové, co se týče Insignií, tak toto forum je téměř bez informací. Mě a předpokládám i jiné zajímají detaily.
Proto o nich občas píšu ikdyž lehce mimo téma. A tazatel pavelek nazval téma starší Insignia 2,0 CDTI a nespecifikoval jestli A nebo B !!!!!.
Navíc píše MY 2015-2017, tak si myslím, že srovnávačka není vůbec od věci. Jsem fanda, ale přiznám i kritiku, takže jednoznačně tvrdím, že odhlučnění je obrovské mínus. Aby se pak někdo nedivil, když koupí auto za milion a bude zklamán. Ta moje stála nová 865000,-CZK, to bych za ni nedal ani omylem. Možná, že někteří tu radši ani o jistých věceh aut Opel radši nepíšou. :lol: :lol: :lol: Za mě ale pořád vítězí designem. HAWK.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1777
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Colommbo »

Už téměř deset let se motám na několika (auto)fórech, jedno z nich mám tu čest i spolumoderovat. A že se jednotlivá diskusní vlákna zvrtnou, je téměř pravidlem. Zpočátku jsem se to snažil korigovat, ale rezignoval jsem, je to boj s větrnými mlýny. :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Marek L
Příspěvky: 194
Registrován: 21 úno 2017, 16:20

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Marek L »

Ta starší A se mi vždy líbila. Pořád ji mám v záloze jako druhé auto. Pro mě vzhledově pěknější záď. To křidélko je pecka, to mohli víc potunit u té B.
Že je baculatější, mi nevadí, jen to místo na zadních sedadlech vevnitř je trochu mínus. To bych u tak velkého auta tipoval lepší. Takže jednoznačně doporučuju si to omrknout a zkusit.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od mfilip »

A ja jsem na vsemoznych forech přes 20let ... a furt nechápu, proř někdo řeší, že je něco mírně off topic. A zároveň si neuvědomuje, že kdyby vše bylo striktně k tématu, tak je to o ničem, protože raději držet jednu linku v 1 tématu s lidma, kteří se tak vzájemně mohou poznat, než mít X témat rozprskaných po celém fóru, kde na ně nebude nikdo reagovat. Podívejte se, jak toto vlákno žije. To je mnohem důležitější, než cokoliv jiného. Od toho ta fóŕa jsou, o diskuzi. Všemožné diskuzi, obzvláště v tématu s takovým názvem.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Volfik »

Marek L píše: 26 bře 2021, 10:39Ta moje stála nová 865000,-CZK, to bych za ni nedal ani omylem. Možná, že někteří tu radši ani o jistých věceh aut Opel radši nepíšou. :lol:
Moje nová stála 1.38 mil Kč ceníkových.
Platil jsem za ni 1.080.000 Kč, 300t sleva na nové auto :)
Teda bez DPH cca 890 tisíc.
A koupil jsem si ji, protože lepší auto s 300hp, fantastickou čtyřkolkou (GKN), elektronickými tlumiči, čtyřpístkové Brembo brzdy, 20" kola s továrně nazutými Michellin Sport Pilot 4S pneu (nej co je), nezávislé topení a Matrix světla prostě neseženu.
Ne před 3 lety a vlastně ani dnes...
Je úplně jedno, že je to "jen Opel", GSi je výborné auto za ty peníze, a překonává VW Passat, Arteon, Volvo S90, MB C-class či Škoda SuperB.
Abych dostal něco fakt lepšího, musel bych jít do MB E400 či Audi A6 za cenu o 50% vyšší.
Pokud to znamená, že zaplatím 8 tisíc za dodatečné vytlumení dveří, je to sranda...
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Sunman
Příspěvky: 1329
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Sunman »

Pozor tu na kolegu volfika. On síce porovnáva Insigniu - ale jeho GSI. A rozdiel medzi GSI a "normálnou" Insigniou je asi ako medzi "normálnou" Insigniou a Astrou. Som "rád", že tu viacerí kolegovia konštatovali hluk v Insignii. Bohužiaľ - tak ako píšete na auto za melon Kč je to hanba a nie je to vo dverách ale v hluku od kolies.
Taktiež v porovnaní jazdných vlastností tu treba volfíka brať trochu s nadhľadom - vektorová 4x4 a bežný predný náhon je 100:1. Benzínový 2.0T so 400Nm je tiež iná káva keďže prevodovka dáva pri 130kmh motoru 1800 ot/min ale u 1.6 benzínu 200k je to cez 3000 ot/min. Takže porovnávajme hrušky a hrušky.

Ale v jednom má volfík svätú pravdu, design, AGR sedačky a nakoniec aj matrixy (aj keď majú hodne slabín) v porovnaní s Passatom, Mondeom, Superbom nemajú páru. A to niekto chce tvrdiť že Insignia má súperiť s Octávkou :lol:
Doporučujem pozrieť video na ktoré som dal link vo vlákne Labutia pieseň Insignie.
Insignia B combík 4x4 v teste na Auto Motor Sport TV porazila s obrovským náskokom Mazdu 6 aj Passat, nechcel tomu veriť ani Menzel. Tvrdil že 5 metrová loď nemá nádej a potom slalom urobil rýchlosťou cez 67kmh, rýchlejšie auto som tam ešte nevidel. Brzdy na hmotnosť auta sú o 3÷4 metre lepšie než akákoľvek konkurencia.
Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Volfik »

No já bych se kompletně vybavenou GSi, v ceně kolem 1 mil Kč (ceníkové 1.3, ale běžně se prodává s 25% slevou) nebál srovnat ani s prémií.
Těch 4.9 až 5 metrů má taky ;)
Pro mne je naprosto jasně lepší jak SuperB, Passat, Arteon, Mazda 6.

Ale v jistém smyslu s ní nemůže soupeřit ani třeba Mercedes. C-klasa je malá, v ceně kolem 1.1 mil Kč s běžnými dvoulitry má strašný podvozek a mizernou výbavu. Až C43 4Matic AMG je dobré auto, ale pořád malé. S dobrou výbavou jsme na 1.8 mil Kč. A E-klasa podobně velká a podobně vybavená jako GSi vyjde taky na 1.8 mil Kč.

U Volva bych vzal na milost S90 s T6 motorem, ale vzadu zase jenom Haldex a interiér, kde nejsou analogové ovládací prvky je prostě špatně. No a cenově po max slevách 1.7 mil Kč s dobrou výbavou. A S60 je malá.

Audi A6? Super auto, fantastický interiér i jízdní vlastnosti, ale zase 1.8 mil Kč.

Prostě aby člověk měl opravdu výrazně lepší auto jak GSi, musí z 1.0 mil jít na 1.8 mil.

A to je fakt hodně.

Mercedes má třeba skvělé svoje vlastní 9stupňové převodovky, 4Matic je fajn, Audi zase fakt pocitově prémiový interiér, ale za 800 tisíc mi to nestojí.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Virago
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2022, 17:43

Re: Starší Insignia 2,0 CDTi jako rodinný vůz?

Příspěvek od Virago »

Máme Insignii 2.0 CDTi, která má najeto 345t km. Protože byla pravidelně v servisu, nemá moc problémů. Těsnění olejového čerpadla jsem nechal preventivně vyměnit. Důležité je nešetřit na výměnách oleje, filtrů apod. Potom se to auto odvděčí. Na české silnice jsou rozhodně lepší 16" pneu s vyšším profilem. Měli jsme 18" s nízkým profilem a to není vhodné pro české silnice s kolejemi, apod. Jinak pohodlný a spolehlivý koráb.
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Insignii“