Stránka 5 z 7

Re: malej projektik

Napsal: 02 pro 2013, 01:31
od ernst
máš pravdu :D 1.4ka je nejmenší co se do superba dává :)

Re: malej projektik

Napsal: 04 pro 2013, 22:23
od xfrodof
nasel jsem turbo z Octavky 2,0T tak o nem uvazuju. A mam jeste dotaz jaky nejvetsi brzdy se daji dat na astru a z ceho, mate nejaky tipy??
Edit: kdo v Brne lesti s zvetsuje kanalky v hlave??? Nemuzu nikoho sehnat a pan co me to delal ta starym aute tak uz bohuzel nezije.

Re: malej projektik

Napsal: 05 pro 2013, 00:15
od ernst
2.0GSI nasadíš v pohodě, a pak jde ještě podvozek ze Saaba 2.0Turbo (9-3) tam ale musíš i s náboji, (5 děr)

když chceš turbo, tak asi nemá moc smysl leštit kanály... stačí když je spasuješ k sobě tak,
aby byla co nejmenší hrana na přechodu sací potrubí/hlava

zvětšit je taky můžeš sám. ale to bys musel i rozřezat sací portubí zvětšit ho a pak ho zase zavařit... takže myslím, že největší přínos bude mít to spasování

a na to stačí vrtačka s frézkou, nebo rotačním pilníkem.. a těsnění na poměřování :)

Re: malej projektik

Napsal: 05 pro 2013, 23:00
od Kuba
Co se týče brzd, tak ty jsem osobně předělával na svém :) pokud tam máš kotouče 236mm (nasadíš 13" ráfek), tak tam jdou nahodit kotouče s průměrem 256mm (minimálně pro 14" ráfek). Ovšem je třeba dát i jiný třmeny. Mě je dodal m.arrty a jsou z Kadetta E GSi Cabrio :) a myslím, že po vrakovištích toho bude celkem dost a ve slušném stavu ;)

Re: malej projektik

Napsal: 05 pro 2013, 23:11
od xfrodof
a kdybych chtel jeste vetsi??? tak na 15" kola??

Re: malej projektik

Napsal: 06 pro 2013, 10:00
od Kuba
Tak to asi 288mm, ale ty se dávaly např. na Ochcávku I, takže by jsi musel potom řešit i jiný náboj. Teď mě nenapadá jestli má nějakej Opel kotouče 288mm a rozteč 4x100 :? :? a nebo celou přestavbu na závodní brzdy (kotouče, třmeny, desky, pancéřové hadice...), ale to by byla investice cca 60 000,- do brzd :lol: :lol: :lol:

Re: malej projektik

Napsal: 07 pro 2013, 13:12
od Miro
nekoukal jsi náhodou na tuning forum a diskuzi o velikosti třmenů??? :D i Astra GSI měl 256mm kotouče tak co hrotíš :lol:

Re: malej projektik

Napsal: 07 pro 2013, 14:09
od Kuba
Tak na to forum jsem nekoukal, vím že i Astra GSi měla 256, jen jsem zmínil, že já tam hodil z Kadetta ;) nic nehrotím, vím že je více modelů, kde jsou kotouče 256 ;)

Re: malej projektik

Napsal: 07 pro 2013, 16:48
od m.artty
ATE jsou stejné na Astře GSI i Kadettu GSI... myslím si, že by je měla mít i Calibra a Vectra. Na Kadettu GSI mohou být i Delco.

Re: malej projektik

Napsal: 07 pro 2013, 18:13
od ernst
na svojem mám brzdy z GSIčka.. ale 14" opel plechy nenarvu... a litáky taktak...

průměr je 256 a brzdí to dost dobře, a na to aby byla potřeba dávat větší brzdy se asi výkonem jen tak nedostaneš :D

to si spíš sežeň pořádné pneu a díly náprav z GSIčka... myslím třeba stabilizátory, pružiny,tlumiče zadní brzdy í s držáčky na lanka atd :)