
Jinak u mě opravdu dávali hromadu těsnění, šroubů, atd. Proto sem i čekal tak dlouho - čekalo se na těsnění.
Takhle rozebrat a vyčistit ten motor asi neni sranda no. Ale má to logicky největší efekt..
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Už se to tu řešilo, lidem s automatem to netrhá....jen těm co mají manuál...shagg píše:Jak takové čištění od karbonu vlastně probíhá? Já bych si představoval kompletní rozborku, hrubé očištění, několikadenní marinování v nějaké chemii, a potom kartáčkem na zuby dílek po dílku očistit a takhle několikrát dokola a nakonec vyleštit a nakonzervovat. 8 hodin by nestačilo. Ale je mi jasné, že takhle to určitě nebylo a ani bych se nedivil, kdyby kartáček na zuby a další moje procedůry u moderního motoru někde napáchaly nějakou škodu. Tuší někdo postup?
PS: u mě stále bez cuku, tahá plynule. I s automatem je ten motor moc příjemnej a na předjíždění rozhodně má. Automat potom přináší pohodlí do městského provozu. Spotřeba podle počítače 6,9 polovina město, polovina okresky, dálnice skoro vůbec. Jezdí se na 95, tankuje se kdekoliv, aditiva nedolívám. Ale auto prakticky vždycky jede dost dlouho na to, aby se motor prohřál. Tohle prohřátí a vhodná volba převodu daná automatem je jediná péče, kterou můj motor má.
Nový olej zatím neřeším. Sviňsky to nechám otestovat vás ostatní a sám na výměnu půjdu až v termínu.
ty kkt to je sila...mattonecz píše:Fotky mého motoru.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |