Marcelova “Buchta”

Zde představujeme svoje Astry K a dáváme k dispozici svoje poznatky

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
XMira
Příspěvky: 203
Registrován: 06 lis 2017, 13:53
Bydliště: CB

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od XMira »

Mike: přesně takhle to připadalo mě. i30 se snaží držet auto uprostřed. Astra do poslední chvíle nedělá nic a pak pinkne do řízení. Na druhou stranu má víc síly. U i30 se mi mnohokrát stalo, že prudší zatáčku to nevykroužilo, ale vzalo to zvesela přes čáry.
Naposledy upravil(a) XMira dne 02 bře 2018, 09:44, celkem upraveno 1 x.
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
Reklama
 

Uživatelský avatar
fixxxer
Příspěvky: 119
Registrován: 11 črc 2017, 12:23

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od fixxxer »

Ahojte chlapi:)
No, stráženie jazdných pruhov je stále jeden slušný adrenalín pre všetkých účastníkov premávky :))
Skúšal som to a občas auto vydesilo mňa, občas niekoho v protismere :lol:
Podľa mňa je to dobré naozaj len ako “posledný” pomocník a urćite potrebuje parádne viditeľnú krajnicu aj stredovú čiaru, inak vôbec nefunguje, ani sa “nezapne”.
Ale mal som možnosť to poriadne vyskúšať v noci na veľmi kvalitnej ceste a ani tam žiadna sláva.
Opitý rus, nič iné. Takže tu k zlepšeniu nedošlo.
Adaptívny tempomat - tak ten naozaj funguje vynikajúco. Dokonca nepanikári, ani keď mám nastavený najkratší odstup od vozidla predo mnou a keď také vozidlo zmení jazdný pruh a naraz je predo mnou ešte pomalšie, tak najprv len “uberie plyn” a na brzdenie dôjde až keď je treba. Toto sa naozaj podarilo.
A kontakt s autom predomnou naozaj stratil až potom, čo sme obaja odbočovali z hlavnej na vedľajšiu, úplne pravouhlým odbočovacím pruhom. Ale o pár sekúnd sa chytil, hoc najprv som musel ja zrýchlvať plynovým pedálom.
Čo sa automatizovaného pohnutia po dlhšom stání na semaforoch (a pod.) týka, tak po ťuknutí do “Resl na volante sa skutočne auto pohne, ale mohlo by aj rýchlejšie.

Adapťák - 90%.
10% mu uberám pre občas zbytočne neskoré a silné przdenie, nezávislo od nastaveného stupňa odstupu od vozidla predo mnou a tiež by nemusel tak agresívne zrýchľovať za účelom dosiahnutia požadovanej rýchlosti, po jeho opätovnom aktivovaní.
Marcel
Astra K (ST, MY2018) Innovation, 1,6 CDTI 100kW AT
Uživatelský avatar
fixxxer
Příspěvky: 119
Registrován: 11 črc 2017, 12:23

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od fixxxer »

A ešte som zabudol odpovedať na Mike-ov dotaz odhľadom MY.
Hej hej, je to 2018, má iný volant ale nevem čo iné by som v tejto súvislosti ešte vypichol...
Marcel
Astra K (ST, MY2018) Innovation, 1,6 CDTI 100kW AT
Uživatelský avatar
Mike
Příspěvky: 337
Registrován: 29 pro 2016, 14:36
Bydliště: Praha

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od Mike »

Díky Marceli za podrobné info. No ať ti dělá jen radost. Mě se na ni moc líbí design, kvalita je dobrá a má dost modernich funkci. Za ty peníze dobrá volba. Užívej si ji. Já ji mám už přes rok a pořád si ho užívám. Ještě neomrzela.
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017
Uživatelský avatar
fixxxer
Příspěvky: 119
Registrován: 11 črc 2017, 12:23

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od fixxxer »

Rado sa stalo, Majku ;)
Som rád, že aj po roku “ste stále kamaráti”. Mne sa to auto tiež páči a vnútorný priestor je takisto prekvapivo veľký a s mojimi 186cm si sadnem “za seba” s rezervou vo všetkých smeroch, čo ma nesmierne prekvapilo, keď s9m si do nej prvý krát minulý rom v showroome sadol. Aj to veľmi zavážilo.
To napr. v Hyundai i30si za seba nesadnem ani omylom, lebo korejci zase šialene poľujú na Octaviu so svojim kufrom, ale na úkor posádky :lol:

Aby som to voľajako zakončil...
Určite urobím aj nejaký “report” po dlhšom užívaní a rozhodne nevynechám ani negatíva.

Pekný večer\,,/
Marcel
Astra K (ST, MY2018) Innovation, 1,6 CDTI 100kW AT
Uživatelský avatar
majusenko
Příspěvky: 233
Registrován: 10 lis 2017, 09:40

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od majusenko »

jj, i30 a jej kufor 604l, či koľko a vzadu prd miesta :D Jedna z vecí, prečo som ju nakoniec škrtol. Keď budem potrebovať viac miesta, kúpim si držiaky a rakvu.

Line assistant je podľa oplu robený, ako korektúra, nie ako poloautonómny systém. Čo splnili. Na druhej strane si myslím, že na vývoj nebol čas / peniaze, tak to proste spravili takto "polovične" a vytvorili na to oficiálnu verziu :) Ale neviem, ja by som tomu asi aj tak neveril. U Volva možno áno, u Oplu ešte nie. Vezmite si, čo sa tu dočítate za rôzne problémy s autonómnym brzdením, ktoré začne niekedy brzdiť samo, keď ide napr. auto oproti v záruke... Keď sa to stane fakt bežnou a vyladenousúčasťou áut všetkých značiek, tak možno :)
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009

https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Uživatelský avatar
sova
Příspěvky: 172
Registrován: 10 črc 2017, 08:14
Bydliště: Praha

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od sova »

line assist používám vždy jen na dálnici, nebo na cestách na kterých vím, že se nebudu muset vyhýbat výmolům

odzkoušel jsem to na prázdné dálnici v dlouhé pravotočivé zatáčce a krásně se to chytlo čáry, pootočilo volantem a začlo mi nadávat abych dával pozor, takže podle mě to svou úlohu splňuje

za daleko lepší fičuru považuju, přípravu na náraz, kdy se stlumí rádio, začne to řvát a blikat a zároveň to natlakuje brzdy, takže okamžitě po zadupnutí začne kopat abs
stingray
Příspěvky: 52
Registrován: 24 říj 2016, 18:28

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od stingray »

Ano, ten Line Assist aj ja pouzivam len pri dlhsich jazdach prevazne po dialnici. Najprv som si myslel, ze je to blbost, casom som vsak zistil, ze pri ubudajucej koncentracii (ktorej je niekedy tazke sa vyhnut) je to celkom platny pomocnik, aby sa clovek nedostal niekam, kam nema.
Pocas presuvania sa cez mesto, resp. na okreskach ho vypinam.
Za mna OK, bol sucastou vybavy a da sa vypnut, takze ma nestve. Samostatne by som zan asi nepriplacal.
Opel Astra ST 1,4 Turbo, 92 kW, r.v. 2017, Power Red, Navi + zimná sada
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Marcelova “Buchta”

Příspěvek od Eisy »

... pri ubudajucej koncentracii sa zacnem spoliehat na auto, takze sa v konecnom dosledku koncetrujem este menej ...
stingray
Příspěvky: 52
Registrován: 24 říj 2016, 18:28

Re: Marcelova “Buchta”

Příspěvek od stingray »

Ak si niekedy soferoval viac ako tisic km, vies o com hovorim.
Netvrdim, ze sa spolieham na auto, vravim, ze tie korekcie na udrzanie v pruhu su celkom prospesne.
Opel Astra ST 1,4 Turbo, 92 kW, r.v. 2017, Power Red, Navi + zimná sada
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Auta členů a RECENZE“