Miro, tak to ani náhodou 1,8 má větší spotřebu asi tak o litr a 2,0 ještě o víc, ten motor 1,6 16V není na auto vůbec slabej pro normální ježdění je uplně výbornej auto v klidu utáhne, není to sice závoďák ale jede hodně slušně, pro normálního člověka kterej to auto kupuje uplně stačí, hlavně je ten motor maximálně nenáročnej. Ta 1,8 jede hodně pěkně dobrá je už i na sportovnější jízdu a 2,0 litr se vyplatí spíš někomu kdo jezdí dálky a potřebuje tam bejt rychlejc a nevadí mu si trochu připlatit ....
nooo v astře to tak jistě je ale vidím to na svým autě, že prostě když chci předjet tak se musím 2x rozmýšlet jestli jooo nebo jestli neee prostě není tam taková výkonová rezerva když chci aby to jelo musím prostě motor točit a hned si to řekne o nějakej litřík víc
Nevíš jak je to u převodovek? Jestli mají stejné zpřevodování, protože vím, že 2.0 má zpřevodování hodně úsporné, tak bez problémů jede za 7-8.... POkud se ovšem zdroje nemýlí
Ahoj tak já mám 2 VB 1,6 a 2,0 toho dvoulitra mám krátce a můžu porovnat jenom tak amatérsky,jezdím většinou město a rozumně s plynem i když jednou za čas je třeba protáhnout ventily ,asi tam u 1,6 nemám počítač ale 7,5-8l si to určitě vezme a na 2,0 mam spotřebu na pc 8,5l Je to i řazením u 1,6 řadíš tak kolem 2500ot /min i někdy více a 2,0 stačí 2200-2300ot min a vždy 2x za měsíc jedu dalkovou tak spotřeba klesne Jak jsem koupil 2,0 vše jsem vymazal spotřeba byla 10,5 pak jsem to snížil na 9,5 a pak zase 8,7 a ted poslední 8,5l a doufám že se dostanu na těsně pod 8l uvidím??? Pavel