Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi nového či ojetého vozu této značky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

mfilip píše: Co se týče té klimy. Jak jsi poznal, že ti klima "chladila" pri venkovnich 15st a nastavene pozadovane teplote 23st? Znamená to, že jsi nebyl schopen ohřát interiér na 23st? Nebo si jen měl pocit, ze ti do interieru sel na chvili chladny vzduch ... co aktualni spotreba pri stani na miste, menila se pokud si v té situaci klimu zapínal/vypínal?
Jednoduše, z ventilace šel studený vzduch a pocitově to nebylo 23°C. Teprve když jsem nastavil teplotu tak 28°C tak začlo auto topit. Po vypnutí klimatizace začalo auto po chvíli topit i při nastavené teplotě 23°C. Ale jak jsem psal, mám podezření, že vnitřní čidlo klimatizace trochu kecá a asi směrem nahoru.
Reklama
 

xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Tak mám s Insignií najeto 5 000 km, tak je na čase trochu shrnout zkušenosti:

1) Spotřeba cca 7l/100 km, tankuju Vervu 100.
2) Trochu mně štve interiér, s klesající teplotou se začaly ozvývat různá vrzání
3) Přijde mně, že auto málo topí, resp. přidává málo teplého vzduchu do ventilace, když je menší rozdíl mezi vnitřní a vnější teplotou cca do 10°C
4) Co se mně opravdu nelíbí je škubání motoru, jednak při akceleraci z nízkých otáček mezi 2000 - 2500 ot/m a pak menší cukání motoru při vyšším výkonu a jízdě do kopce, typicky zrychlování do kopce na čtyřku nebo pětku
Sunman
Příspěvky: 1329
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Sunman »

no poteš panbuh s trhanim.
to je manual alebo automat?
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Eisy »

Aj plasty, zasa?!.
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Mám manuál. Uvidím, co na to řeknou v servisu. Musím najít místo, kde jim to ukážu. Otázka je, jestli to není jen postupný náastup turba, ale kolega, co se mnou jel, cukání při zrychlování do kopce zaznamenal taky.

Neřekl bych plasty, ale spíš tapecírunk nad hlavou řidiče, trochu jsem ho včera pomačkal a zatím se zdá, že vrzání aspoň částečně ustalo.
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od mfilip »

xmasin píše:Mám manuál. Uvidím, co na to řeknou v servisu. Musím najít místo, kde jim to ukážu. Otázka je, jestli to není jen postupný náastup turba, ale kolega, co se mnou jel, cukání při zrychlování do kopce zaznamenal taky.

Neřekl bych plasty, ale spíš tapecírunk nad hlavou řidiče, trochu jsem ho včera pomačkal a zatím se zdá, že vrzání aspoň částečně ustalo.
I u turba musi byt zatah naprosto plynuly, tam nema co cukat. Mam najeto 300tkm na turbobenzinech.
Jediny cas, kdy mi to cukalo, byl tyden, kdy jsem nechal auto nachipovat a prave z duvodu cukani jsem si nechal nahrat seriovou verzi zpatky.
Nejednalo se o Opel.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Nemá už někdo Insignii s tímto motorem, aby ověřil mnou popisovaný problém s trhnutím při akceleraci z nižších otáček?
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Neví někdo, jak se u Insignie 1.5T sundá platvoý kryt motoru, abych se dostal ke svíčkám? Chci se podívat jestli nejsou opálené od LSPI.
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Eisy »

Malo by to byt len na/zacvaknute ako na každom inom ...
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Tak jsem po po cca 2 měsících od první prohlídky dostal odpověď na cukání motoru. Je to dle všeho LSPI a mám dát auto na den do servisu, kde provedou diagnostiku a dají do nádrže aditivum na dekarbonizaci motoru. Při servisní prohlídce jsem nechal vyměnit svíčky a na jedné je vidět, že jeden válec výrazně hůře "pálí". Svíčka je o dost více zakarbonovaná. Tak jsem zvědavý, co s tím udělají. Pokud nebudou mít nový SW pro řídící jednotku, tak nechám vymazat naučené hodnoty a zkusím auto trochu prohánět, aby si zvyklo na lepší benzín (tankuju Vervu100). Fotku dobré a špatné svíčky přikládám.
svicky.jpg
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Oplíka“