boli tu nejaké výhrady k vibráciám trojvalcov v Astre K po facelifte.
Je to absolútne bez vibrácií
 
 Naviac motor je veľmi dobre odhlučnený - pri bežnej jazde nepočuteľný.
Má to aj svoje nevýhody - pri voľnobehu musím pozrieť na otáčkomer, či motor vôbec beží, pretože ho vôbec nepočuť a v spojení so systémom Stop/Start je to až otravné. Ale systém Stop/Start hneď po naštartovaní vypínam, najlepšie by ho bolo natrvalo deaktivovať, ak by sa to dalo.
Zvuk trojvalca tam samozrejme je, ale ten zvuk je celkom príjemný, taký hrubý, brblavý a prejavuje sa až pri zvýšenej záťaži. Keď som to porovnával so zvukom 1.4T 92kW, tak ten 1.4T motor pôsobí svojim zvukovým prejavom uhladenejšie, ale je to skôr taký bzukot, ako vysávač
 
 Trojvalec má zvuk iný, taký trojvalcový
 
 Zaujímavé je sprevodovanie. Napríklad druhý rýchlostný stupeň točí do 104km/hod a tretí do 160km/hod
 
 Jazdí sa v tom veľmi príjemne
 Potrebuje to síce aspoň 2000 otáčok, aby to vedelo potiahnuť, ale dá sa na to rýchlo zvyknúť.
 Potrebuje to síce aspoň 2000 otáčok, aby to vedelo potiahnuť, ale dá sa na to rýchlo zvyknúť.Motor 1.2 turbo - 81kW, výbava Smile + niečo naviac.


 
   
 