já mám na astře taky ladák ale když mám namontovanej kat tak je vcelku klidnej když je auto nastarovaný tak nejde rozeznat od seriovky ale když šlapnu na plyn a pak nechám motor spadnout zase zpět na volnoběh tak se kolem 2300 až 1800 otáček ozve docela hlubokej basovej zvuk ale jen trochu

nenijak hlasitě... bez katu je to už tak trošku jiná

.. já spíš upravil podvozek .. tj tllumiče zesílený pružiny ,brzdy a stabík z GSI a litá kola 16" a pneu vpředu yokohama a039 195/50 R16 vzadu Toyo proxes T1-S 215/40 R16 bohužel to byla haluz tak drahý pneu si nikdy nekoupím a pujdu pak už do nějakejch obyč... a zvnějšku mam auto taky trochu oplastovaný... nárazníky, prahový lišty a maska, vše značky Lumma . Pak kapota z GSIčka prodloužená stříška, M3 zrcátka , silver angel eyes vzadu taky čirá ted si nejsem jistej se značkou..

a interiér v modré, sedadla GSI vč přístrojovky.. no a pak hudba ... 1 000W RMS subáče impuse RW112 a vpředu repro značky Focal.. atd... auto mám ale stále a pořád v nedokončeném ale pojízdném stavu

foto mužu přiložit.. ale napište mi jak
