Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Ty se o to auto staras, jak kdybys nemel rodinu, zas to neprehanej 
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 773
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Tak minulý týden po 18 dnech se na Astře objevila první 1000ka
, dnes už má přes 1250 km. Prozatím velká spokojenost.
V testovacím režimu je i auto kamera VIOFO A229 PRO, prozatím pouze přední. Čekám na kolegu mechanika na termín a protáhneme kabel i pro zadní kameru a hlavně připojíme k pojistkové skřínce. Prozatím jezdím s kabelem do zapalovače. Jak je u mě zvykem, Astra L papá pouze 100 oktanový benzín a k tomu jako bonus elektřinu, kterou si sama vyrobí
. Spotřeba lehce se snížila a to na 5,4 lit. na 100km.
Momentálně jsem novým členem Opel fóra v Německu, které se zabývá pouze modelem Astra L. Našel jsem tam mnoho zajímavých informací a to hlavně, jak provést základní diagnostiku vozu pomocí samotné Astry, nadále uložení logu s případnými logy na flash disk apod.
Astra zvládla si otestovala i plné obsazení 5 dospělými osobami a i zde to dospělý zvládli na zadních sedadlech bez potíží s dostatkem prostoru (všechny osoby byly do 170cm).
Pokud vše klapne, tak příští týden mě čeká služební cesta na naší pobočku do Brna. Astra se tedy protáhne Ostrava – Brno zpět a zde už budeme mít najeto dost na to, abych jí více protáhl ve svižnějším tempu.


V testovacím režimu je i auto kamera VIOFO A229 PRO, prozatím pouze přední. Čekám na kolegu mechanika na termín a protáhneme kabel i pro zadní kameru a hlavně připojíme k pojistkové skřínce. Prozatím jezdím s kabelem do zapalovače. Jak je u mě zvykem, Astra L papá pouze 100 oktanový benzín a k tomu jako bonus elektřinu, kterou si sama vyrobí
Momentálně jsem novým členem Opel fóra v Německu, které se zabývá pouze modelem Astra L. Našel jsem tam mnoho zajímavých informací a to hlavně, jak provést základní diagnostiku vozu pomocí samotné Astry, nadále uložení logu s případnými logy na flash disk apod.
Astra zvládla si otestovala i plné obsazení 5 dospělými osobami a i zde to dospělý zvládli na zadních sedadlech bez potíží s dostatkem prostoru (všechny osoby byly do 170cm).
Pokud vše klapne, tak příští týden mě čeká služební cesta na naší pobočku do Brna. Astra se tedy protáhne Ostrava – Brno zpět a zde už budeme mít najeto dost na to, abych jí více protáhl ve svižnějším tempu.


Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
3 deti dozadu se vejdou vsude, zkus tam dospele 3 kusy 180cm+ a uvidis 
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 773
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
No mi naštěstí nejsme takový čahouni, syn má 177 cm, no a všichni štíhlí, tak není problém.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 773
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Pojďme se podívat na to, jak pokračuje seznamování s nejnovější členkou a to Astrou L. Ono testování tohoto modelu s tímto pohonem v létě byla jedna věc a v zimním období je to zase druhá strana mince. Během 18 dní měla Astra prvních 1000 km za sebou. To bylo relativně solidní počasí a plně jsme si to užívali na plno. Jenže ze dne na den se počasí otočilo a přišlo chladné mrazivé počasí, ledovka, sníh. Zde se ukázali slabiny dnešních moderních technologií, když parkujete na sídlišti.
Jako první věc jsou světlomety a to jak přední, tak také zadní. LED světla svítí skvěle, ale když přijde mráz jste trochu v pasti. Klasické světlomety se žárovkou si s vydaného tepla rozmrazí světlomet částečně sami. U LED světel je musíte důkladně očistit sami. Další věcí jsou různé radary, čidla na čelním okně apod. To vše musí být důkladně očištěno, jinak přístrojový štít svítí jako vánoční stromeček. No je to první auto s těmito technologiemi co vlastníme. Astra J toho byla ještě ušetřena, tak nemám s čím srovnávat. Při takto chladném počasí a při teplotách okolo 0 a i nižší, se čistě elektrický pohon projeví, až v okamžiku, kdy posádka v kabině má takovou teplotu, kterou jsme si nastavili. Proto jsem přišel na fígl, jak to vše urychlit. Nastartuji Astru s ihned dám ventilátor na maximum, Co je úžasné, že Astra L začne topit velmi rychle. Vystoupím, ometu auto, oškrábu boční okna a v interiéru je teplo, tím pádem, jak se rozjedu, tak v pohodě se Astra L přepne na elektřinu a funguje skvěle.
Vyzkoušel jsme chování bezpečnostních asistentů na sněhu i ledu a byl jsem mile překvapen a hlavně pozitivně. Jezdit v těchto podmínkách s automatem, byla pro mě osobně opět premiéra a je to nepatrně jiné. Hlavně jsem byl doposud zvyklí pomocí spojky si pomáhat ve sněhu s rozjezdy apod. To zde u automatu nejde, ale elektronika Astry L to zvládla podle mě velice pěkně. I samotné chování na ledu bylo v pohodě a mohl jsem naplno vyzkoušet zimní pneumatiky 225/45 R17 94V XL – Semperit Speed-grip 5 . Pneumatiky drželi pěkně stopu ani jízda v hlubším sněhu byla v pohodě. Jen mi schází klasická ruční brda, to by byla větší zábava.
Dokonce Astra prošla i testem kdy byla na 5 dní odstavena v mrazech a nastartoval zcela v pohodě. Dokonce i stav baterie v procentech se nezměnil a byl stejný. Těsnění okolo dveří nepřimrzlo a v klidu se člověk dostal dovnitř vozu. Musím se ještě podělit o jednu zajímavost a to jsou Matrix světla. Jel jsem za mlhy v noci a dost mě zarazilo chování světel na cestě mimo město, to znamená na okreskách, kdy byly aktivovány dálkové svícení. V tento okamžik jsem byl nucený režim AUTO vypnout a přepnout na klasická potkávací světla. Jinak pak jsem přišel na to, že jak aktivuji mlhová světla, tak se automaticky dálková vypnou a nastaví se potkávací. MATRIX světla prostě vyřezávali danou mlhu zvláštními obrazci, pokud byla aktivována dálková světla. Přestože Astra 5 dní stála na tachometru máme krásných 1685 km. Na závěr jen tolik, už nikdy manuál, už jen automat
.
Díky chladnému počasí se spotřeba nepatrně zvedla a to s 5,4 na 5,6 lit. na 100 km. To pořád je krásná hodnota a jsem nadmíru spokojen kompletně s celým vozem. Jízda město a okresky převážně.
Jako první věc jsou světlomety a to jak přední, tak také zadní. LED světla svítí skvěle, ale když přijde mráz jste trochu v pasti. Klasické světlomety se žárovkou si s vydaného tepla rozmrazí světlomet částečně sami. U LED světel je musíte důkladně očistit sami. Další věcí jsou různé radary, čidla na čelním okně apod. To vše musí být důkladně očištěno, jinak přístrojový štít svítí jako vánoční stromeček. No je to první auto s těmito technologiemi co vlastníme. Astra J toho byla ještě ušetřena, tak nemám s čím srovnávat. Při takto chladném počasí a při teplotách okolo 0 a i nižší, se čistě elektrický pohon projeví, až v okamžiku, kdy posádka v kabině má takovou teplotu, kterou jsme si nastavili. Proto jsem přišel na fígl, jak to vše urychlit. Nastartuji Astru s ihned dám ventilátor na maximum, Co je úžasné, že Astra L začne topit velmi rychle. Vystoupím, ometu auto, oškrábu boční okna a v interiéru je teplo, tím pádem, jak se rozjedu, tak v pohodě se Astra L přepne na elektřinu a funguje skvěle.
Vyzkoušel jsme chování bezpečnostních asistentů na sněhu i ledu a byl jsem mile překvapen a hlavně pozitivně. Jezdit v těchto podmínkách s automatem, byla pro mě osobně opět premiéra a je to nepatrně jiné. Hlavně jsem byl doposud zvyklí pomocí spojky si pomáhat ve sněhu s rozjezdy apod. To zde u automatu nejde, ale elektronika Astry L to zvládla podle mě velice pěkně. I samotné chování na ledu bylo v pohodě a mohl jsem naplno vyzkoušet zimní pneumatiky 225/45 R17 94V XL – Semperit Speed-grip 5 . Pneumatiky drželi pěkně stopu ani jízda v hlubším sněhu byla v pohodě. Jen mi schází klasická ruční brda, to by byla větší zábava.
Dokonce Astra prošla i testem kdy byla na 5 dní odstavena v mrazech a nastartoval zcela v pohodě. Dokonce i stav baterie v procentech se nezměnil a byl stejný. Těsnění okolo dveří nepřimrzlo a v klidu se člověk dostal dovnitř vozu. Musím se ještě podělit o jednu zajímavost a to jsou Matrix světla. Jel jsem za mlhy v noci a dost mě zarazilo chování světel na cestě mimo město, to znamená na okreskách, kdy byly aktivovány dálkové svícení. V tento okamžik jsem byl nucený režim AUTO vypnout a přepnout na klasická potkávací světla. Jinak pak jsem přišel na to, že jak aktivuji mlhová světla, tak se automaticky dálková vypnou a nastaví se potkávací. MATRIX světla prostě vyřezávali danou mlhu zvláštními obrazci, pokud byla aktivována dálková světla. Přestože Astra 5 dní stála na tachometru máme krásných 1685 km. Na závěr jen tolik, už nikdy manuál, už jen automat
Díky chladnému počasí se spotřeba nepatrně zvedla a to s 5,4 na 5,6 lit. na 100 km. To pořád je krásná hodnota a jsem nadmíru spokojen kompletně s celým vozem. Jízda město a okresky převážně.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Dobry lifehack je behem kratkych tras nezapinat topeni ale.jen vyhrev volantu a sedacek aby clovek nemrzl. Ale pokud je snih a vlhko, ten vetrak je potreba. V tomto obdobi je garaz k nezaplaceni 
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 773
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
Co beru jako velké plus je výhřev volantu u Astry L, ktery je bezmála po velké části volantu, ne jak u Astry J pouze na definovaném místě. Výhřev sedadek taky super s zadek je vyhřatý rychle, Výhřev sedadla využíva nejvíce má žena, než auto je vytopené, chce být v teplé
.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - Astra L Sports Tourer - 1.2 Turbo 107kW/145k HYBRID - GS Line
JJ, to jo. Ale ad snih neboj letos uz nebude 