Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Moderátor: Moderátoři
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Pozor na rezim Eko, casto to bere vic z nadrze nez Normal.
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 730
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
No uvidíme jak bude auto doma, to budu moci se více s autem zžívat a určitě to bude super zkušenost k porovnání za mou řidičskou éru za volantem.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Hlavne se s tim clovek musi naucit jezdit, je to jiny nez "klasika ". Ale bavi me to vic 

- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 730
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Sleduji svůj kamál s videi a konečně jsme se dočkal, kde jsi zveřejnil video o tom kolik km to ujede čistě na elektřinu. Super se koukat a sledovat ty videa. Jen by mě zajímalo jaká je skutečná velikost baterie a s jako velikosti využití se počítá.
Astra L má materii 0,9kWh, al využívá pouze 432. Ani opel neudává kolik km čistě na elektrinu ujede. Přesto jsem to vysledoval, že to je cca 1 - 1,5km. Přesto jak bude Astra doma, budu se snažit se na to podívat podrobněji a uvidím, jaký bude realita.
Astra L má materii 0,9kWh, al využívá pouze 432. Ani opel neudává kolik km čistě na elektrinu ujede. Přesto jsem to vysledoval, že to je cca 1 - 1,5km. Přesto jak bude Astra doma, budu se snažit se na to podívat podrobněji a uvidím, jaký bude realita.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Díky Radime, i když já spíš raději píšu než mluvím, než bych měl vše popisovat, co auto má, raději jsem vzal kameru a pustil se do toho
Jde o toto video, které zmiňuješ, pokud někdo neviděl.
https://www.youtube.com/watch?v=n1Q3n43uAqM
Hodně lidí to zajímá, hodně lidí se ptá, kde to budu nabíjet, atd, tak jsem tam vše snad vysvětlil. Ale opakování je matka moudrosti. Ta auta, jak japonec tak asi i němec by si ten režim baterka/motor měly samy přepínat a tím pádem bys to poznat skoro ani neměl.
Teď jsem byl nakoupit, spotřeba po 10km po městě 2 litry, tak jako asi dobrý
Pak klidně taky založ YT kanál, můžeme si navzájem udělat reklamu a rád se také dozvím Opel info

Jde o toto video, které zmiňuješ, pokud někdo neviděl.
https://www.youtube.com/watch?v=n1Q3n43uAqM
Hodně lidí to zajímá, hodně lidí se ptá, kde to budu nabíjet, atd, tak jsem tam vše snad vysvětlil. Ale opakování je matka moudrosti. Ta auta, jak japonec tak asi i němec by si ten režim baterka/motor měly samy přepínat a tím pádem bys to poznat skoro ani neměl.
Teď jsem byl nakoupit, spotřeba po 10km po městě 2 litry, tak jako asi dobrý

Pak klidně taky založ YT kanál, můžeme si navzájem udělat reklamu a rád se také dozvím Opel info

- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 730
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
No myslím že zakládat svůj kanál asi nebudu 
. Už mi zabere mnoho času web a hlásání informací.
No to přepínání mezi elektrikou a motorem opravdu ani není poznat, to mám vyzkoušené s týdenního testování. Jen zmodrá ukazatele rychlosti.
No uvidíme po čase
.
No to přepínání mezi elektrikou a motorem opravdu ani není poznat, to mám vyzkoušené s týdenního testování. Jen zmodrá ukazatele rychlosti.
No uvidíme po čase
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Mne by asi ale vadilo, ze Opel nema s hybridy zkusenost, u Toyoty to je snad 30 let overeny motor, u Opla ani ne 3 roky co?
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 730
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Motor 1.7 Turbo 3 generace (to znamená rozvody řetěz) se začal montovat v polovině roku 2023 a to do modelu Mokka. Nadále technologii 48V se přebrala od Stellantusu, který se sjednotil s původním PSA. 48V archtektůru začal používat Fiat, Jeep a teď celý koncern a to už je bych řekl cca 5 - 7 let.
Jak ale píšeš, tak velké zkušenosti jako Toyota bych řekl nemají.
Za mě u Oplu není problém ani motor ani 48V archtektůra, ale hlavně nějvětší slabinou a to ukáže čas je podle mě a podle informací co mám nová automatická převodovka e-DCT 6 a 7. Ta se montuje teprve něco přes rok a jako u všeho ma dětské nemoci. Proto jak jsme dostal nabídku na 5 letou kompletní záruku, tak jsme neváhal a šel do toho.
Měl jsme možnost objednat 1.2 Turbo (2 generace s remenem v oleji) s 8st Aisinem) nebo 1.2 Turbo 3 generace + 6st. Automat a Hybrid. Po týdením testování a propočtu nákladů 40 000 Kč navíc za Hybrid bylo rozhodnuto. Z hlediska, že díky zdravotním komplikacím, jezdím do práce aitem cca 2,5 km do prace a z práce, byl Hybrid jasná volba.
Do práce jedu 90% z kopce a pokud chtnu na křižovatce zelenou, tak to vycházelo 66 - 78% jízda na baterii cestou do práce a z práce cca 35 - 47% na baterii. Propočítal jsme návratnost uvedených 40 000km a z hlediska plánování na 12 - 15 let provozu u nás to dávalo smysl.
U Toyoty je super motor a uvedená technologie, ale mě se líbí Corolla s venku, horší je to uvnitř. Nezvikli jsme si na ty vystrčené displeje, nadále pokud jezdíš 11 let v AGR sedadle od Oplu, tak po sednutí do Corolly bylo velké zklamání. Při jízdě v ní jsme se necítil tak dobře a uvolněně jako v Oplu. Osobně by mi vyhohalo spojeni Motor a technologie Toyota, karoserie, interiér, sedadla od Oplu
.
Další a asi větší překážkou byla pořizovací cena u Toyoty a případná sleva byla max. 4% z původní ceny a tak koncová cena v našem pčípadě byla hodně vysoká a příplatkové balíčky zde byly neuvěřitelně vysoké a to cca 50 000Kč. Opel tyto příplatkové balíky má mnohem levnější a to 25 - 35 000 Kč. Nakonec slevu kterou mi dali je obrovska a tak auto v plné výbavě mě vyšlo 720 000 Kč oproti Toyotě Corolle mě Opěl vyšel o 200 000Kč levnění. Pak ještě jsme měl v hledáčku Seata Leona FR, ten se mi líbí ve všech směrech, ale Opel to vyhrál na cenu ve všech směrech,
Jak ale píšeš, tak velké zkušenosti jako Toyota bych řekl nemají.
Za mě u Oplu není problém ani motor ani 48V archtektůra, ale hlavně nějvětší slabinou a to ukáže čas je podle mě a podle informací co mám nová automatická převodovka e-DCT 6 a 7. Ta se montuje teprve něco přes rok a jako u všeho ma dětské nemoci. Proto jak jsme dostal nabídku na 5 letou kompletní záruku, tak jsme neváhal a šel do toho.
Měl jsme možnost objednat 1.2 Turbo (2 generace s remenem v oleji) s 8st Aisinem) nebo 1.2 Turbo 3 generace + 6st. Automat a Hybrid. Po týdením testování a propočtu nákladů 40 000 Kč navíc za Hybrid bylo rozhodnuto. Z hlediska, že díky zdravotním komplikacím, jezdím do práce aitem cca 2,5 km do prace a z práce, byl Hybrid jasná volba.
Do práce jedu 90% z kopce a pokud chtnu na křižovatce zelenou, tak to vycházelo 66 - 78% jízda na baterii cestou do práce a z práce cca 35 - 47% na baterii. Propočítal jsme návratnost uvedených 40 000km a z hlediska plánování na 12 - 15 let provozu u nás to dávalo smysl.
U Toyoty je super motor a uvedená technologie, ale mě se líbí Corolla s venku, horší je to uvnitř. Nezvikli jsme si na ty vystrčené displeje, nadále pokud jezdíš 11 let v AGR sedadle od Oplu, tak po sednutí do Corolly bylo velké zklamání. Při jízdě v ní jsme se necítil tak dobře a uvolněně jako v Oplu. Osobně by mi vyhohalo spojeni Motor a technologie Toyota, karoserie, interiér, sedadla od Oplu


Další a asi větší překážkou byla pořizovací cena u Toyoty a případná sleva byla max. 4% z původní ceny a tak koncová cena v našem pčípadě byla hodně vysoká a příplatkové balíčky zde byly neuvěřitelně vysoké a to cca 50 000Kč. Opel tyto příplatkové balíky má mnohem levnější a to 25 - 35 000 Kč. Nakonec slevu kterou mi dali je obrovska a tak auto v plné výbavě mě vyšlo 720 000 Kč oproti Toyotě Corolle mě Opěl vyšel o 200 000Kč levnění. Pak ještě jsme měl v hledáčku Seata Leona FR, ten se mi líbí ve všech směrech, ale Opel to vyhrál na cenu ve všech směrech,
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Kdyby Opel zustal nemecky, mozna bych u nej zustal, ale jak se spojil s frantikama, to me nastval. Mno, uvidime za 5 let treba jak budeme oba spokojeni a muzeme poreferovat 

- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 730
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Miloshuf automaticky caravan III. Toyota Corolla Hybrid
Přesne, teď je ještě brzo. Stellantis chystá v roce 2028 přijít s vylepšenou technologií Hybridu aby se přiblížil Toyotě, psali to ve Francii.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
Současný vůz: Opel Astra L 1.2 Turbo Mild-Hybrid - 2025
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.